וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות: "הבנייה בירושלים - פרובוקציה"

ניר יהב כתבנו לענייני ערבים

5.1.2010 / 14:01

ברשות הפלסטינית מגנים את כוונת ישראל לבנות שכונה חדשה במזרח ירושלים. עריקאת: "בזמן שממשלת ישראל מדברת על שלום ומו"מ, היא בונה התנחלויות נוספות בגדה ובי-ם"

הרשות הפלסטינית גינתה היום (שלישי) את כוונתה של ישראל לבנות שכונת מגורים חדשה במזרח ירושלים. נביל אבו רודיינה, דוברו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, אמר כי "הבנייה בירושלים היא פרובוקציה ישראלית כלפי הקהילה הבינלאומית וכלפי המאמצים להציל את תהליך השלום". הוא הוסיף כי ההחלטה לבנות שכונה חדשה במזרח העיר מעידה כי ממשלת ישראל "אינה רצינית כשהיא מדברת על שינוי באווירה".

אבו רודיינה אמר עוד כי "על הממשל האמריקאי והקהילה הבינלאומית לדעת שהמשך הבנייה בהתנחלויות אינו מסייע ליצירת אווירה מתאימה לחידוש המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים לדבריו, על הממשל האמריקאי להטיל על ישראל את האחריות לאי-חידוש המשא ומתן המדיני. "ישראל נותנת מהלומה למאמצים הבינלאומיים", הוסיף.

"הפסקת הבנייה באופן מוחלט"

ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, ד"ר סאיב עריקאת, גינה אף הוא את כוונתה של ישראל לבנות שכונה חדשה במזרח ירושלים. "בזמן שממשלת ישראל מדברת על שלום ומשא ומתן, היא בונה התנחלויות נוספות בגדה המערבית ובירושלים". לדבריו, למי שחשוב לחדש את המשא ומתן "עליו לוודא שישראל תהיה מחויבת למשא ומתן רציני, שכן מה שהורס את הניסיונות לחדש את המגעים הוא החלטות ממשלת ישראל לבנות בהתנחלויות".

עריקאת הבהיר כי אבו מאזן לא ישוב למשא ומתן עם ישראל "לפני שישראל תפסיק באופן מלא את הבנייה בהתנחלויות, בגדה המערבית ובמזרח ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully