וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביו"ש ישבתו במחאה על הקפאת הבנייה

2.1.2010 / 20:55

במקביל לשביתה יגיעו ראשי רשויות ביהודה ושומרון לירושלים ויפגינו מול משרד ראש הממשלה. ראש מועצת גוש עציון: "רק הממשלה יכולה לשנות את ההחלטה"

הרשויות ביהודה ושומרון יקיימו מחר (ראשון) שביתה כללית זאת במחאה על הקפאת הבנייה. במסגרת השביתה לא תהיה קבלת קהל ולא יינתנו שירותים לתושבים. במקביל יעלו עובדי הרשויות לאוהל המחאה ויפגינו מול משרד ראש הממשלה בעת ישיבת הממשלה השבועית. במועצת יש"ע מזהירים כי בעקבות המחאה צפויים באזור קריית הממשלה שיבושי תנועה.

"אנו מתכננים לעלות לירושלים על מנת להעביר לשרים את המסר שצו ההקפאה הוא צו דרקוני שאסור לעשות במדינה דמוקרטית" אמר ראש מועצת גוש עציון שאול גולדשטיין. "מי שקילקל הוא זה שיכול לתקן. רק הממשלה יכולה לשנות את ההחלטה. דבר כזה לא נעשה מעולם בישראל, לבטל סמכויות של רשויות בצו של אלוף בצה"ל. חלק מהשרים לא ידעו בעצמם מה הם משמעויות הצו ואנחנו נהיה שם מחר כדי למחות על כך".

לדברי המתנחלים, אין בכוונתם לשבש במכוון את התנועה באיזור. "הציבור יודע שהצו הזה הוא אנטי דמוקרטי ואין לנו שום כוונה בשלב הזה להקשות על חייו", אומרים המתנחלים, "המסר שלנו הוא לשרים בלבד".

כזכור, בשבוע שעבר התחילו ראשי המועצות בשביתת שבת מול בית ראש הממשלה. לדבריהם, בכוונתם להישאר במקום עד אשר ישנה נתניהו את החלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully