וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי מעזה נמשך: רקטה נפלה סמוך לנתיבות

רמי שני ויהושע בריינר

31.12.2009 / 21:35

הרקטה התפוצצה בשטח פתוח באזור נתיבות, לא נגרם נזק אך אישה אחת לקתה בחרדה. אזעקת צבע אדום לא נשמעה בעיר נתיבות ואף ארגון ברצועה לא לקח עדיין את האחריות לשיגור הרקטה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: דורון שטיין)

רקטה התפוצצה אמש (חמישי) בשטח פתוח בעיר נתיבות. כוחות הביטחון מנסים לאתר את מיקום הנפילה. כתוצאה מהפיצוץ אישה אחת לקתה בחרדה. לא התקבלו דיווחים על נזק שנגרם מהפיצוץ. אזעקת "צבע אדום" לא נשמעה בעיר נתיבות, אך כן נשמעה ביישובים הסמוכים. אף ארגון לא לקח עדיין את האחריות לשיגור הרקטה. זהו ירי ראשון אל האיזור מאז סיום מבצע "עופרת יצוקה" לפני כשנה.

ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר אמר הערב כי "יש המולה גדולה בעיר, אנו עדיין לא איתרנו את מקום הנפילות ועד אז לא נדע במה מדובר. כולם שמעו את הנפילות ומודעים לזה".

הירי מרצועת עזה נמשך הערב לאחר שגם אתמול בערב נורתה רקטת קסאם לעבר ישראל. הרקטה התפוצצה בשטח הרשות הפלסטינית ברצועת עזה, באזור חאן יונס. בנוסף נפלה פצצת מרגמה באזור המועצה האזורית אשכול, פצצת המרגמה לא גרמה לנזק או לנפגעים. לפני שבוע נשמעו שני פיצוצים סמוך לעיר שדרות. איש לא נפגע, ולא נגרם נזק. במערכת הביטחון מעריכים, כי מקור הפיצוצים הוא ברקטות קסאם שנורו מרצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully