וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לזכור שבקרוב יהיו עוד אלף מחבלים בשטח"

הורים שכולים מיהרו לקשור בין פיגוע הירי סמוך לשבי שומרון למדיניות ממשלת נתניהו בנוגע לעסקת שליט. "הממשלה תשפוך על השטח חבית של דלק". גם ח"כים בימין הצטרפו למתקפה

על רקע פיגוע הירי הערב (חמישי) סמוך לשבי שומרון, קרא פורום ההורים השכולים נגד שחרור מחבלים לראשי מועצת יש"ע להצטרף למאבק בשחרור מחבלים במסגרת עסקת שליט.

"לאור הפיגוע הערב, מפחיד לחשוב מה יקרה עם עוד אלף מחבלים כאלה בשטח", אמר לוואלה! חדשות יוסי צור, מראשי הפורום. "אנו קוראים למועצת יש"ע שיביעו את מחאתם. הם הרי יהיו הראשונים שיפגעו מזה, בגדה. יש בשטח אש קטנה והממשלה תשפוך עליה חבית של דלק. זו תזכורת למצב שהמתנחלים אולי קצת שכחו כי לא חוו אותו הרבה זמן. חייבים למנוע את זה".

גם בימין מיהרו הערב לנגח את מממשלת נתניהו, ולקשור בין הפיגוע לכוונת הממשלה לשחרר מחבלים במסגרת עסקת שליט. יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) אמר שהפיגוע הוא "תחילת תשלום ה'בכל מחיר' של עסקת שליט, עוד בטרם בוצעה. העקבות מובילים למדיניות של נתניהו שנכון לשחרר ארכי רוצחים", אמר כץ.

גם ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) התייחס לפיגוע הירי ואמר כי "דרך הכניעה, פתיחת הצירים, ההקפאה ושחרור המחבלים של נתניהו, מאותתת לטרור שדם יהודים הינו הפקר. המחבל שרצח סבר כפי הנראה שיספיק להשתחרר בעסקת שחרור המחבלים של שליט. ביבי נכנע לטרור".

ח"כ דני דנון (ליכוד) אמר כי "יש לבחון אם הפיגוע היום לא נגרם כתוצאה ממדיניות ברק להסב את כוחות הביטחון לפעול כנגד הבנייה והמתיישבים, ולא כנגד הטרור".

"הממשלה מעדיפה את הפלסטינים"

ועד מתיישבי שומרון אמר כי הרצח היום בשומרון הוא תוצאה צפויה לחלוטין מהתנהלות הממשלה. מי שמתכנן מלחמה באחיו היהודים מסייע למעשה למחבלים הערבים. וגם ועד מתיישבי יהודה טען כי "כך נראה הביטחון של ממשלה וצבא שבראש מעייניהם שחרור רוצחים, בניית צבא מחבלים ורדיפת ההתיישבות היהודית".

גרשון מסיקה, ראש מועצה אזורית שומרון, האשים את מערכת הביטחון בפיגוע בכך שרק לפני מספר חודשים הסירה מחסום מרכזי בכביש בו בוצע הפיגוע. "לאחר שקט ביטחוני ממושך נפתח לאחרונה המחסום המרכזי בין שבי שומרון לטול כרם וזאת למרות אזהרותינו. ממשלת ישראל העדיפה את 'מרקם החיים' הפלסטיני על פני החיים של אזרחיה".

עדכון ראשון: 17:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully