וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בפיגוע הירי בשומרון: הרב מאיר חי

יהושע בריינר וניר יהב

24.12.2009 / 20:00

הרב מאיר חי בן 45 תושב ההתנחלות שבי שומרון, הוא ההרוג בפיגוע הירי הערב סמוך להתנחלות. רכב חולף פתח באש לעבר רכבו ופצע אותו בראשו. גדודי חללי אל-אקצא נטלו אחריות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

הרב מאיר חי, בן 45 ואב לשבעה תושב שבי שומרון, הוא ההרוג בפיגוע שאירע היום (חמישי) בין עינב לשבי שומרון. חי נפגע מיריות שנורו לעבר רכבו בכביש 57. היורים נמלטו. הוא נפצע בראשו כתוצאה מהירי ומת כעבור זמן קצר מפצעיו.

מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל ניצן אלון הגיע הערב (חמישי) למקום הפיגוע סמוך לשבי שומרון ואמר כי להערכת מערכת הביטחון הפיגוע בוצע מירי על ידי רכב חולף. "אנו עושים מאמצים על מנת לאתר את היורים, גם במישור המודיעיני. כל כיווני החקירה נבדקים בשלב זה". כוחות גדולים של צה"ל ומשטרה נמצאים במקום, והם מבצעים סריקות בניסיון לאתר את המחבלים.

פלג של הזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי אל-אקצא - החוליות על שם עימאד מורנייה, נטל אחריות על ביצוע הפיגוע. בהודעתו הבהיר הארגון כי מבצעי הפיגוע הצליחו להימלט מהמקום.

דובר כוחות הביטחון הפלסטינים בגדה המערבית, הגנרל עדנאן דמירי, מסר כי כוחות הביטחון פתחו בחקירה לבדוק את נסיבות הירי. לדבריו, הדיווחים הראשוניים שהגיעו לידיו מעלים כי המתנחל נהרג כתוצאה מהתהפכות רכבו ליד טול כרם. עדי ראייה פלסטינים מסרו כי כוחות צה"ל פשטו הערב על העיר טול כרם בעקבות הירי. על פי עדי הראייה, הכוחות סגרו את כל הכניסות והיציאות לטול כרם ומונעים מעבר ממנה ואליה. בנוסף מסרו עדי ראייה כי הם חוששים שמתנחלים יגיבו באלימות על פיגוע הירי.

עדכון ראשון: 16:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully