וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח החייל בירושלים הסגיר עצמו

איילה חננאל

20.12.2009 / 18:49

החשוד המרכזי ברצח החייל איציק מור מחוץ למועדון במרכז ירושלים הסגיר עצמו למשטרה לאחר מצוד שנמשך חודשיים. הוא נחקר כעת על ידי צוות חקירה מיוחד ויובא מחר להארכת מעצר

החשוד המרכזי ברצח החייל איציק מור ליד מועדון הואן-גוך בירושלים, הסגיר את עצמו בשעות הצהריים (ראשון) למשטרת ירושלים. החשוד, שטרם הסגרתו עלה החשד כי ברח מהארץ, נחקר עתה על ידי צוות חקירה מיוחד והוא יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.

מור נרצח בליל תשעה באוקטובר, לאחר שיצא לבלות במועדון הואן-גוך במרכז העיר. על פי החשד, עימות בין שתי צעירות הוא שהוביל לרצח. ככל הנראה, פרץ ויכוח בין שתי הצעירות בתוך המועדון, במהלכו התחילו שתי הצעירות לדחוף אחת את השנייה.

חבריהן של השתיים נחלצו לעזרתן ובתוך כך התפתחה קטטה בין המעורבים מחוץ למועדון. במהלך הקטטה נדקר מור, חייל בשירות סדיר בצה"ל, ומת לאחר מכן מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם. צעיר נוסף בן 19 שנדקר אף הוא באירוע, הועבר במצב בינוני לבית החולים שערי צדק בעיר.

החשודים בביצוע הרצח נמלטו מהמקום ולאחר שהמשטרה הקימה מחסומים, נעצרו שניים מהמעורבים במעלה אדומים. עם זאת, החשוד השלישי והמרכזי ברצח לא נעצר עד היום, ובמהלך המצוד שהתנהל עד עכשיו, עלה החשד כי הוא נמלט לחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully