וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס נוסעים רוסי כמעט התרסק בנתב"ג

מטוס נוסעים מרוסיה כמעט התרסק הערב, לאחר שכמעט והחטיא את המסלול שבו היה אמור לנחות. בעקבות הנחיות של מגדל הפיקוח בשדה התעופה, הוא נחת לבסוף בשלום

יח"צ - חד פעמי

(הקלטת חילופי הדברים בין הטייס לפקח הטיסה, באדיבות רשת ב', קול ישראל)

מטוס רוסי, שעליו נוסעים רבים, כמעט התרסק הערב (שלישי) בנמל התעופה בן גוריון. זאת לאחר שהחטיא את המסלול שבו היה אמור לנחות.

מפרטים ראשוניים עולה כי מדובר באירוע חמור, שככל הנראה נובע מטעות אנוש של הטייס בטיסת טראנס איירו 301 שהגיעה מרוסיה לישראל. פקח הטיסה במגדל הפיקוח שראה את המטוס מגיע לשדה התעופה, הבין כי הנחיתה אינה מתנהלת באופן תקין ואמר לו לשוב ולנסוק.

מטוס ממריא משדה תעופה בסידני אוסטרליה. רויטרס
לאחר שהטייס היה בגובה של כמה מאות מטרים מהמסלול הוא קיבל הוראה לנסוק לגובה של 3,100 רגל, מעל לקילומטר, ערך סיבוב נוסף ולבסוף ביצע נחיתה תקינה בנתב"ג/רויטרס

מרשות שדות התעופה נמסר, כי "פקח של הרשות תיקן טעות של טייס חברת התעופה הרוסית שהגיע לנחיתה בנתב"ג. המטוס נחת בשלום בנתב"ג. טעות הטייס באבחנה בין שני מסלולי נחיתה שונים בנתב"ג, ויתר הפרטים נבדקים על ידי הגורמים המקצועיים הרלבנטיים".

לאחר שהטייס היה בגובה של כמה מאות מטרים מהמסלול הוא קיבל הוראה לנסוק לגובה של 3,100 רגל, מעל לקילומטר, ערך סיבוב נוסף ולבסוף ביצע נחיתה תקינה בנתב"ג.

אירוע בטיחות חמור התרחש גם בסוף נובמבר בטיסה שהמריאה מאחת ממדינות אירופה. המטוס - בואינג 767 - חצה את קו החוף, המשיך מזרחה, ומעל הרי ירושלים, באזור מודיעין-מכבים-רעות, ביצע הקפה על מנת להתיישר למסלול הנחיתה בנמל התעופה בן גוריון.

לפני כחצי שנה נחשף כי חמישה מטוסים כמעט והתרסקו בשל תקלה במכשיר העזר לניווט. בנוסף, באוגוסט 2007 ניסה מטוס נוסעים של חברת התעופה איבריה הספרדית לנחות על מסלול סגור בנתב"ג. לאחר שהבחינו במגדל הפיקוח בדבר, קיבל הטייס הוראה לנחות במסלול הנכון. הטייס היטה את המטוס ונחת בשלום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully