וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק שוב מסתבך? העסיק עובדת זרה ללא אישור

שר הביטחון אהוד ברק העסיק בביתו עובדת ניקיון לא חוקית. העובדת הועסקה על ידי אשתו של ברק, נילי פריאל ומלשכתו נמסר כי היא "הועסקה באופן מזדמן וזמני ואינה מועסקת עוד"

שר הביטחון אהוד ברק העסיק עובדת זרה ללא רישיון עבודה בביתו שבמגדלי אקירוב בתל אביב, כך חשפה הבוקר (שלישי) כרמלה מנשה מקול ישראל. על פי החשיפה, העובדת, מהפיליפינים, נשכרה על ידי אשתו של ברק, נילי פריאל, והיא הועסקה לעבודות ניקיון, ובסיוע להכנת אירועים בביתם.

העובדת הזרה היתה אמורה גם לעבור בדיקה ביטחונית, מעצם עבודתה בביתו של שר הביטחון. מלשכת ברק נמסר כי "היא הועסקה באופן מזדמן וזמני בניקיון ואינה מועסקת עוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא מועסקת עוד". ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברק קיבל לאחרונה ביקורת רחבה ונוקבת, בעקבות דו"ח המבקר על משלחת משרד הביטחון שיצאה לסלון האווירי בפריז. מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס טען כי מדובר בבזבוז משווע של כספי משלם המיסים.

בקיץ אשתקד נחשפה פרשה בה היתה מעורבת אשתו של ברק, נילי. פריאל השתמשה בקשריו של ברק כדי לקדם את ענייני חברת יחסי הציבור שהקימה, "טאורוס", וכדי לאתר לקוחות לחברה. בין היתר, דווח כי איש העסקים היהודי- אמריקאי דייוויד פישר, שתרם סכומי כסף גדולים לברק, נמנה עם לקוחותיה של פריאל. בעקבות הביקורת הציבורית סגרה פריאל את המשרד לאחר זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully