וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנ"א של מאבטח הרמטכ"ל נמצא על המתלוננת

איילה חננאל

3.12.2009 / 11:37

הותר לפרסום כי שאריות דנ"א של סרן א' החשוד כי ניסה לאנוס צעירה בנמל תל אביב, נמצאו על גופה של הצעירה. בשבוע הבא צפויה המשטרה להגיש הצהרת תובע נגד החשוד, לקראת הגשת כתב אישום

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)


דנ"א של סרן א', החשוד בניסיון אונס של צעירה בליל שישי שעבר בתל אביב, נמצא על המתלוננת. כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום. לדברי המשטרה, בבדיקה שנערכה בדגימות שנלקחו מגופה של המתלוננת, נמצאו שרידי דנ"א עם התאמה מלאה לזה של החשוד. הקצין, שנמנה עם מאבטחי הרמטכ"ל, חשוד כי ניסה לאנוס את הצעירה בכוח, אך עוברי אורח שהגיעו למקום הצליחו לתפוס אותו בשעה שניסה להימלט לכיוון נהר הירקון.

ממצאי דגימות הדנ"א שנלקחו מהמתלוננת בליל האירוע היו אמורים להתקבל בתוך שלושה ימים, אך חוקרי המשטרה הסבירו בדיון הארכת המעצר של החשוד שיש קושי להפיק דנ"א ראוי מהדגימות שמלאות במים ובוץ.

המשטרה ציינה שהחשוד סירב לאפשר להם לבדוק את החבלות שיש על גופו, וביניהן שריטה מאחורי אחת מאוזניו, מחשש שבשריטה יתגלה דנ"א של המתלוננת. לפי ההערכות, במהלך השבוע הבא תגיש המשטרה הצהרת תובע נגד החשוד, לקראת הגשת כתב אישום.

המאבטח החשוד באונס צעירה. אורי לנץ
חוקרי המשטרה הסבירו בדיון הארכת המעצר של החשוד שיש קושי להפיק די.אן.איי ראוי מהדגימות שמלאות במים ובוץ/אורי לנץ

שלשום הוארך מעצרו של הקצין בחמישה ימים עד יום ראשון הקרוב, ובדיון בהארכת מעצרו הודיעה המשטרה כי החשדות נגדו הוחמרו. המאבטח חשוד בביצוע מעשה סדום בכפייה במתלוננת נגדו בנוסף לחשדות שניסה לאנוס אותה. עד כה היה חשוד המאבטח בניסיון לאונס.

בתום דיון הארכת המעצר ציין השופט אביחי דורון בהחלטתו כי "ניסיון החיים והניסיון המשפטי מאפשרים הערכה של הראיות. החשוד טוען כי ייתכן ואירע צירוף מקרים מהנדירים שבנדירים. עם זאת, בחומרי החקירה ישנן ראיות הקושרות את החשוד באופן חד משמעי לעבירות המיוחסות לו. לפחות עד ראייה אחד ראה את החשוד בעיצומו של המעשה המיוחס לו ועד לתפיסתו על ידי השוטרים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
המאבטח החשוד באונס צעירה. אורי לנץ
הקצין חשוד כי ניסה לאנוס את הצעירה בכוח אך עוברי אורח שהגיעו למקום הצליחו לתפוס אותו/אורי לנץ

דורון הוסיף כי "העובדה שהמתלוננת זיהתה את החשוד בעימות היא בעלת משקל נמוך, אך יש לתת גם משקל לשמירת השתיקה של החשוד. מי שחף מפשע ימצא כל דרך להסביר את המצב ולא יסתתר מאחורי שתיקה. מצאתי כי לחלק מגירסתו של החשוד קיימת הפרכה".

עורכי הדין של החשוד טענו גם שהמתלוננת לא זיהתה אותו במספר תמונות. הם הוסיפו שאתמול, בתחנת המשטרה, הציעה פרקליטתו של החשוד, קרן נהרי, לערוך מסדר "חי" והמתלוננת הסכימה, אך הדבר לא בוצע. החוקר השיב שהייתה הנחיה של הפרקליטות שלא לערוך מסדר בגלל החבלות על גופו של המתלונן, שיכלו להטות את הזיהוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully