וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל חשוד שאנס חיילת סמוך לבסיס בצפון

2.12.2009 / 20:38

חיילת הגישה תלונה לפיה חייל אנס אותה לפני כשלושה חודשים במהלך תרגיל סמוך לבסיסו. החייל נעצר וטען בחקירתו כי יחסי המין היו בהסכמה מלאה

חייל צה"ל המשרת בצפון נעצר ביום שני בחשד כי אנס חיילת לפני כשלושה חודשים סמוך לבסיסו. מעצרו של החייל הוארך היום (רביעי) בשישה ימים נוספים בבית הדין של פיקוד הצפון. החייל טען כי יחסי המין היו בהסכמה מלאה. לפי העדויות, החייל הציע לחיילת לטייל עמו בזמן שיתר חיילי יחידתו היו בתרגיל, אז לטענתה אנס אותה. במשטרה הצבאית ממשיכים לחקור את הפרשה.

אילוסטרציה. שרון בוקוב
לפי העדויות, החייל הציע לחיילת לטייל עמו בזמן שיתר חיילי יחידתו היו בתרגיל/שרון בוקוב

החשד המדובר מצטרף למקרים נוספים שעליהם דווח השבוע. אתמול הותר לפרסום כי קצין בדרגת סגן ששירת ביחידה מובחרת ומסווגת בצה"ל, חשוד בביצוע מעשים מגונים בכ-17 ילדים ותינוקות לאורך תקופה של שמונה שנים. יש לציין כי הדברים המיוחסים לקצין, אירעו על פי החשד טרם גיוסו לצה"ל.

בסוף השבוע התלוננה צעירה כי הותקפה בידי קצין צה"ל המשמש כמאבטח של הרמטכ"ל. הצעירה לא זיהתה את החשוד "במסדר תמונות", אולם לאחר מכן הסכימה להתעמת עם החשוד בתחנת המשטרה. ברגע שנכנס המאבטח לחדר החקירות שבו שהתה הצעירה, היא החלה לבכות והטיחה לעברו: "אתה זה שאנס אותי, זה שפגע בי. למה עשית לי את זה?". בחקירתו, ממשיך הקצין להכחיש את ההאשמות נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully