וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח הרמטכ"ל חשוד גם במעשה סדום

איילה חננאל

1.12.2009 / 14:24

מעצרו של המאבטח של הרמטכ"ל הוארך בחמישה ימים. בדיון להארכת מעצרו הודיעה המשטרה כי החשדות נגדו הוחמרו והוא חשוד במעשה סדום בכוח בנוסף לחשד לניסיון אונס

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה וקריינות : ענת ברק)


החשדות נגד המאבטח של הרמטכ"ל הוחמרו. מעצרו הוארך בחמישה ימים עד יום ראשון הקרוב ובדיון בהארכת מעצרו הודיעה המשטרה כי החשדות נגדו הוחמרו. המאבטח חשוד בביצוע מעשה סדום בכפייה במתלוננת נגדו בנוסף לחשדות שניסה לאנוס אותה. עד כה היה חשוד המאבטח בניסיון לאונס.

בתום דיון הארכת המעצר ציין השופט אביחי דורון בהחלטתו כי "ניסיון החיים והניסיון המשפטי מאפשרים הערכה של הראיות. החשוד טוען כי ייתכן ואירע צירוף מקרים מהנדירים שבנדירים. עם זאת, בחומרי החקירה ישנן ראיות הקושרות את החשוד באופן חד משמעי לעבירות המיוחסות לו. לפחות עד ראייה אחד ראה את החשוד בעיצומו של המעשה המיוחס לו ועד לתפיסתו על ידי השוטרים".

המאבטח החשוד באונס צעירה. אורי לנץ
הוחמרו החשדות נגדו/אורי לנץ

דורון הוסיף כי "העובדה שהמתלוננת זיהתה את החשוד בעימות היא בעלת משקל נמוך, אך יש לתת גם משקל לשמירת השתיקה של החשוד. מי שחף מפשע ימצא כל דרך להסביר את המצב ולא יסתתר מאחורי שתיקה. מצאתי כי לחלק מגירסתו של החשוד קיימת הפרכה".

בדיקות הדם של החשוד שדרשו פרקליטיו כדי לבדוק אם סומם טרם התקבלו, כמו גם דגימות הדי.אן.איי שנלקחו מהמתלוננת בליל האירוע. עורכת הדין של החשוד, קרן נהרי, טענה שלפי מומחים, בדיקות די.אן.איי אמורות לחזור תוך שלושה ימים, ובתגובה, אישר החוקר שיש קושי להפיק די.אן.איי ראוי מהדגימות שמלאות במים ובוץ.

עורכי הדין של החשוד טענו גם שהמתלוננת לא זיהתה אותו במספר תמונות. הם הוסיפו שאתמול, בתחנת המשטרה, הציעה פרקליטתו של החשוד, קרן נהרי, לערוך מסדר "חי" והמתלוננת הסכימה, אך הדבר לא בוצע. החוקר השיב שהייתה הנחיה של הפרקליטות שלא לערוך מסדר בגלל החבלות על גופו של המתלונן, שיכלו להטות את הזיהוי. המשטרה ציינה שהחשוד סירב לאפשר להם לבדוק את החבלות, וביניהן שריטה מאחורי אחת מאוזניו, מחשש שבשריטה יתגלה די.אן.איי של המתלוננת.

אמש התקיים עימות ראשון בין המתלוננת לבין החשוד בתחנת המשטרה בתל אביב, זאת לאחר שהצעירה לא הצליחה לזהות את החשוד בביצוע המעשים בה במסדר תמונות שנערך לה. ברגע שנכנס המאבטח לחדר החקירות בו היתה הצעירה היא החלה לבכות ואמרה לו: "אתה זה שאנס אותי, זה שפגע בי. למה עשית לי את זה? אמרת לי שאם אני לא רוצה למות אז כדאי לי לשתוק. איימת לרצוח אותי". המאבטח השיב לה: "זה לא אני, את משקרת". בחקירתו הוא המשיך להכחיש את ההאשמות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully