וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת רה"מ: "דחיית הנסיעה לא קשורה לשליט"

פנחס וולף

30.11.2009 / 9:34

דחיית נסיעתו של נתניהו לגרמניה עקב מחלה עוררה גל שמועות שמא הדחייה קשורה לגיבוש עסקת שליט. בלשכתו דחו את הטענות ומסרו כי אין אמת בדבר. היום ישהה נתניהו בביתו

ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה אמש את נסיעתו המתוכננת לגרמניה עקב מחלה – מה שעורר גל שמועות וספקולציות שמא דחיית הנסיעה קשורה לגיבוש העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. בלשכת ראש הממשלה דחו הבוקר (שני) את הסברה ומסרו לוואלה! חדשות כי אין קשר בין דחיית הנסיעה לעסקת שליט. כמו כן נמסר כי נתניהו ישהה היום בביתו ויישמע להוראות רופאיו לגבי המשך העבודה מחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התייחס אתמול לפגישתו המתוכננת עם אנגלה מרקל. נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך


זמן קצר לאחר שנאם בפני עיתונאים בכינוס אגודת העיתונאים באילת מסרה לשכת נתניהו על דחיית הביקור עקב מחלתו. "ראש הממשלה חש שלא בטוב. בבדיקה של רופאו ד"ר צבי הרמן ברקוביץ, אובחנו דלקת ויראלית וחום קל", נמסר. "ד"ר ברקוביץ המליץ לנתניהו על מנוחה בביתו. בהתייעצות בין לשכת ראש הממשלה וקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל הוחלט לדחות את המפגש המשותף לשתי הממשלות לחודש ינואר הקרוב".

כבר בישיבת הממשלה אתמול, התייחס נתניהו לביקור ואמר כי "בכוונתו לדון בשורה של נושאים, עם שני נושאים בראש סדר העדיפויות. הראשון שבהם הוא הנושא המדיני-ביטחוני, עם השלכות חשובות ליכולת המגן של ישראל. גרמניה שותפה נאמנה במאמצים לקדם את השלום ולחזק את הביטחון".

זו לא הפעם הראשונה בה דווח על בעיות רפואיות מהן סובל ראש הממשלה. לפני כחודש, עבר נתניהו בהצלחה בדיקת קולונוסקופיה, שהיא בדיקה של מערכת העיכול התחתונה. את הבדיקה ביצע פרופסור ערן גולדין בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. צבי הרמן ברקוביץ מסר אז כי הבדיקות הרפואיות שבוצעו לראש הממשלה בנימין נתניהו, הסתיימו בהצלחה והתגלו כתקינות ללא שום ממצאים. בנוסף, בחודש שעבר סבל נתניהו מדלקת בלחמית העין. הוא עבר בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם ושב לאחר זמן קצר לעבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully