וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים: הפיגוע - תוצאה של מדיניות רה"מ

יהושע בריינר ונעמה טלמור

26.11.2009 / 19:11

לאחר פיגוע הדקירה בקרית ארבע, בו נפצעו קל גבר ואישה, תקפו התושבים את ההחלטה של נתניהו להקפיא את ההתנחלויות. ”הפיגוע הנוכחי הוא תוצאה ישירה של מדיניות ממשלת ישראל”

מערכת וואלה!

(באדיבות גיסן TV)


בקרית ארבע מאשימים את החלטת הממשלה להקפיא את ההתנחלויות. לדבריהם הפגנת חולשה זו היא הגורם לפיגוע הדקירה שארע אחר הצהריים ביישוב בו נפצעו קל גבר ואישה. מלאכי לוינגר, ראש המועצה המקומית קריית ארבע, אמר לוואלה! חדשות לאחר פיגוע הדקירה בכניסה לישוב, כי בתקופה האחרונה לא התקבלו התרעות על נסיונות פיגוע. לוינגר אמר כי "הפיגוע הנוכחי הוא תוצאה ישירה של המדיניות החדשה של ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים. אני מקווה שאולי ממשלת ישראל תעצור את המדיניות שלה ותחשוב פעם נוספת אם אלו התוצאות שהיא רוצה בשטח בעקבות מחוותינו".

פיגוע דקירה בקריית ארבע נובמבר 2009. Ariel Schalit, AP
המחבל נפצע באורח אנוש/AP, Ariel Schalit

פיגוע הדקירה ארע אחר הצהריים סמוך לשעה 15:30 בקריית ארבע. מחבל פלסטיני הגיע לתחנת הדלק "פז" סמוך לכניסה ליישוב במונית פלסטינית. המחבל חמוש בסכין ובגרזן ירד מהמונית והחל לדקור אנשים שהיו במקום. חייל צה"ל מגדוד נחשון שהיה במקום ומאבטח פתחו לעברו באש ופצעו אותו באורח קל, המחבל ניסה לקום על רגליו ורכב דרס אותו ופצע אותו באורח אנוש.

הפצועים, גבר בן 49 ואישה בת 52, פונו במצב קל עם פצעי דקירה שטחיים לבית החולים הדסה עין כרם. המחבל שנפצע באורח אנוש, פונה אף הוא לבית החולים הדסה עין כרם.

מדובר במקום עמוס במתנחלים וחיילים, נתיב תנועה מרכזי ליציאה מאזור יהודה. במקום ישנה גם אבטחה אזרחית מטעם מועצת קריית ארבע. למקום הגיעו כוחות גדולים של מד"א וכוחות ביטחון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיגוע דקירה בקריית ארבע נובמבר 2009. Ariel Schalit, AP
"הפיגוע הנוכחי הוא תוצאה ישירה של המדיניות החדשה של ממשלת ישראל כלפי הפלסטינים"/AP, Ariel Schalit

מוועד מתיישבי קריית ארבע נמסר כי "כרגיל, האזרחים משלמים בדם על ויתורי הפוליטיקאים הרופסים. הפיגוע בקריית ארבע הוא ביטוי לעליבות של הממשלה, שלא מפסיקה לאכזב".

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, אמר כי "מדובר בטרור ידוע מראש. בכל פעם שממשלת ישראל מפגינה חולשה, הערבים מגבירים האלימות. ממשלת ישראל צריכה להקפיא את ההקפאה ולקבוע תג מחיר של בניית אלף יחידות דיור כנגד כל פעולת טרור".

עדכון ראשון: 15:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully