וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש בן 86 נדקר בראשון לציון, מצבו קשה

איילה חננאל ונעמה טלמור

17.11.2009 / 10:45

מחקירה ראשונית עולה כי הקשיש הותקף לאחר שיצא מפתח דלתו. הקשיש טופל על ידי צוות טיפול נמרץ של מד"א ופונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. נפתחו סריקות לאיתור התוקף

קשיש בן 86 נמצא היום (שלישי) דקור בצווארו בדירה ברחוב ברנשטיין בראשון לציון. מצבו של הקשיש מוגדר קשה והוא בהכרה מעורפלת. הוא טופל על ידי צוות טיפול נמרץ של מד"א והוא פונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. זהות הדוקר טרם ידועה. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום והחלו בבדיקת זירת הפשע ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד - גבר בשנות ה-30 לחייו, לבוש שחורים.

זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א סיפר לוואלה! חדשות כי "במוקד מד"א התקבלה קריאה על אדם שנדקר ברחוב ברנשטיין בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האדם, קשיש כבן 80, שכוב בשלולית דם בכניסה לדירתו ובפלג גופו העליון שני סימני דקירה. צוות מד"א העניק לו סיוע נשימתי ופינה את הקשיש במצב קשה לבית החולים אסף הרופא".

מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי הקשיש שהה באותה העת בביתו יחד עם אשתו והמטפלת שלהם אשר ככל הנראה הייתה העדה היחידה למעשה הדקירה. המטפלת עוכבה לחקירה במשטרה וסיפרה בעדותה כי בעת שהיא והאישה נכחו בבית הקשיש יצא הקשיש מפתח הדלת מסיבה לא ברורה וגבר בשנות ה-30 לחייו, שעמד מחוץ לדלת תקף אותו בדקירות סכין ונמלט מהמקום. הקשיש התמוטט על הרצפה בפתח ביתו כשהוא מדמם בצורה קשה. הוא נפצע באורח קשה עד אנוש.

בעדותה במשטרה סיפרה המטפלת של הקשיש כי לאחר שצעקה לעבר הצעיר הדוקר "מה אתה עושה?", אמר החשוד לקשיש "אתה פגעת באבא שלי, אני אפגע בך". גם שכניו של הקשיש לבניין המגורים סיפרו כי שמעו את המטפלת צועקת ואת החשוד אומר כי דקר את הקשיש כנקמה על כך שפגע באביו. עוד עולה כי יחד עם החשוד בדקירה הגיע לבניין צעיר נוסף שהמתין לו בחוץ בעוד זה עלה לביתו של הקשיש בקומה השישית. לאחר מכן השניים נראו נמלטים מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully