וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך דילר כשסבתא סוחרת בסמים

איילה חננאל

8.11.2009 / 13:35

כתב אישום הוגש נגד תושבת נתניה בת 57, סבתא לנכדים, בגין החזקה וסחר של סם מסוג הרואין. "הסבתא הודתה בעדותה כי היא רוכשת את הסם מדי חודש כדבר שבשגרה"

לבית משפט השלום בנתניה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד לודמילה סוחרב, בת 57 וסבתא לנכדים, בגין החזקת הרואין וסחר בקרב לקוחות קבועים. מכתב האישום, שהוגש על ידי שלוחת התביעות במשטרת נתניה, עולה כי בחיפוש שנערך בביתה של הסבתא נמצאו כשבעה גרמים של הרואין מחולקים לשמונה מנות.

עוד נטען בכתב האישום, כי כאשר הגיע לדירתה של הסבתא אחד השוטרים, היא "הציגה בפניו שקית המכילה סם מחולק לשמונה מנות כשהיא מבהירה כי היא סוחרת בסם". בדיקת מעבדה העלתה כי מדובר בסם מסוג הרואין, במשקל 6.9056 גרם.

בכתב האישום מצוין כי הסבתא הציגה לשוטר את הסם בתחילת החיפוש בביתה. עוד עולה מכתב האישום כי האישה הודתה בעדותה משטרה כי מדובר בסם אשר שייך לה ובכך שהיא "רוכשת את הסם מדי חודש, כדבר שבשגרה", סוחרת בו ומוכרת אותו ל"לקוחות קבועים".

עם הגשת כתב האישום, הוגשה נגד הסבתא גם בקשה למעצר עד תום ההליכים. בבקשה נטען כי היא "עוסקת בסחר בסמים כדבר שבשגרה, כשהיא סוחרת בסם קשה, בכמויות גדולות, מדי שבוע. היא צברה לעצמה לקוחות קבועים והכל לצורך בצע כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully