וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצפון קוריאה אסור גם לצאת להפסקת פרסומות

השליט הכל-יכול קים ז'ונג-איל ביטל את שידור הפרסומות בטלוויזיה הממלכתית חודשיים אחרי שעלו לשידור. הסיבה: "הן יותר מדי קפיטליסטיות"

בצפון קוריאה לא ייצאו יותר להפסקת פרסומות. שליט המדינה קים ז'ונג-איל ביטל את שידורן בטלוויזיה ופיטר את מנהל הטלוויזיה במדינה לאחר שצפה בשידורים והתרעם על הפרסומות המשודרות בה. הסיבה: הן כוללות "תכנים קפיטליסטיים". זאת על פי דיווח של סוכנות הידיעות הדרום-קוריאנית יונהאפ.

לפי מקורות בצפון קוריאה, "קים יצא מכליו לאחר שראה את הפרסומות בזמן הצפייה בטלוויזיה. הוא דרש לדעת מהיכן הן הגיעו, ואמר כי גם סין התירה פרסומות כאלה, דבר שהוביל לרפורמות ולפתיחות".

מנהיגה של צפון קוריאה יצא לא פעם נגד רפורמות קפיטליסטיות, שיכולות להפוך את המדינה לפתוחה יותר. במקום זה, מטיפה הממשלה הצפון-קוריאנית ללכת בדרכו של מקים הרפובליקה קים איל סונג, שפיתח את תורת הג'וצ'ה, המטיפה להסתמכות על משאבים פנימיים.

ביולי השנה החלה הטלוויזיה הממלכתית בצפון קוריאה לשדר פרסומות של מספר מוצרים, ביניהם בירה, מנת שלוים שמוגשת במסעדה מפורסמת בפיונגיאנג, סיכות שיער וג'נסינג. מכירות הבירה עלו משמעותית מאז החלו הפרסומות.

על-פי סוכנות הידיעות יונהאפ, קים ביקש בעבר מהטלוויזיה הממלכתית לגוון את שידוריה. אך נראה שסממן קפיטליסטי כה מובהק כמו פרסומות מסחריות הן כבר תכנים יותר מדי מגוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully