וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בהיטל המים: "ישראל מתביישת"

אייל דץ

4.11.2009 / 13:53

הכנסת תארח כנס חירום בנושא מדיניות המים של ישראל. לקראת האירוע פורסם סרטון שקורא לראש הממשלה נתניהו לבטל לאלתר את ההיטל. "פתרון בעיית המים בהטלת עוד מסים לא יעבור"

סיעת קדימה בשיתוף עמותת עמ"י (עתיד מדינת ישראל) יקיימו היום (רביעי) בכנסת כנס חירום בנושא מדיניות המים של ישראל. לקראת הכנס פרסמה היום עמ"י את הגרסה שלהם לסרטון הפרסומת של רשות המים. תחת הכותרת "ישראל מתביישת", קורא הסרטון לראש הממשלה לבטל את היטל המים.

בכנס ישתתפו יושבת ראש האופוזיציה ציפי לבני, יושבת ראש סיעת קדימה דליה איציק, חברת הכנסת רונית תירוש וחברי כנסת נוספים. כמו כן יטלו חלק בכנס מומחים בתחומי ההתפלה, נציגי רשויות מקומיות, אזרחים ועוד.

יו"ר עמ"י, גד הן, אמר לקראת הכנס כי "פתרון בעיית המים בהטלת עוד מסים על הציבור לא יעבור, וכולם מתחילים להבין זאת עכשיו. ממשלת ישראל על כל שריה הביישנים צריכה לגרום למי שיושב על הברז לקבל החלטה אמיצה ולייבש את מס הבצורת".

בג"ץ הורה ביום שני למדינה להשיב בתוך 45 יום לארבע עתירות שהגישו אזרחים נגד גביית היטל הבצורת, סירב לבקשת העותרים להורות על צו ביניים כנגד גביית ההיטל. בשבוע שעבר הגישה חברת הכנסת דליה איציק הצעת חוק לביטול ההיטל. לטענת איציק, "מדובר במס אלים נוסף המצטרף לשורה ארוכה של מיסים חסרי הגיון אותם השיתה הממשלה על הציבור בישראל. ממשלת ישראל ממשיכה במלחמתה נגד מעמד הביניים והשכבות החלשות - מדיניות הכבדת נטל המס וההתעמרות באזרחי המדינה הפכה לדגלה היחידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully