וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לשגרירים: "הצביעו נגד גולדסטון"

לקראת הדיון בדו"ח גולדסטון בעצרת הכללית של האו"ם מחר, כינס סגן שר החוץ דני אילון את השגרירים הזרים בארץ, וביקש מהם להצביע נגד הדו"ח

לקראת הדיון מחר בנושא דו"ח גולדסטון בעצרת הכללית של האו"ם, קיים היום (שלישי) סגן שר החוץ, דני אילון, יחד עם מנכ"ל משרד החוץ וסגן היועץ המשפטי של המשרד תדרוך לשגרירים זרים בארץ. סגן השר קרא לשגרירי המדינות להצביע נגד הדו"ח ואמר כי "הדו"ח הזה פוגע לא רק בישראל, אלא בכל מדינה דמוקרטית השוחרת שלום ומתמודדת עם הטרור".

אילון הוסיף כי "ישראל לא תעמוד מהצד בזמן שהפלסטינים עושים מניפולציות ומשתמשים במוסדות הבינלאומיים במטרה לנגח ולפגוע בישראל. האבסורד שמצד אחד הפלסטינים מבקשים מחוות מישראל ומצד שני פועלים נגד ישראל בכל מסגרת אפשרית חייב להיעצר".

בפגישה מיוחדת של 192 נציגי המדינות החברות באו"ם שתיערך מחר יידונו מסקנותיו של דו"ח גולדסטון המאשים את ישראל והפלסטינים בביצוע פשעי מלחמה במהלך מבצע עופרת יצוקה.

אמש הפיצו נציגי מדינות ערב באו"ם הצעה לפיה על האסיפה הכללית של האו"ם לדרוש מהמזכ"ל, באן קי מון, להביא את דו"ח גולדסטון לדיון לפני מועצת הביטחון של האו"ם. ההצעה אף דורשת מישראל והפלסטינים להענות להמלצות הדו"ח ולפתוח בחקירת מסקנות הדו"ח על פשעי המלחמה שבוצעו לכאורה.

הטיוטה אף קוראת למזכ"ל האו"ם לדווח חזרה לאסיפה הכללית תוך שלושה חודשים על התקדמות הפקת הלקחים הן בישראל והן ברשות הפלסטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully