וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסז'ניקוב: "הרצח מדיר שינה מעיניי"

פנחס וולף

2.11.2009 / 13:02

השר סטס מיסז'ניקוב, שהיה מקורב למשפחת אושרנקו שנרצחה בראשל"צ לפני כשבועיים אמר לאחר פרסום נסיבות הרצח: "מדינת ישראל חייבת לפעול בנחישות למיגור הפשע והאלימות"

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו) שהכיר באופן אישי את משפחת אושרנקו שנרצחה בראשון לציון לפני שבועיים אמר היום (שני) בעקבות התרת צו איסור הפרסום בפרשה כי הוא "מברך את משטרת ישראל ואת גורמי אכיפת החוק על התקדמות בחקירת הרצח המזעזע, בו נמחקו שלושה דורות של משפחה בישראל. הכרתי את משפחת אושרנקו במסגרת פעילותי הציבורית בראשון לציון כחבר מועצת העיר וכפעיל בתחום קליטת העלייה. תוך כדי שסייעתי להם בבניית חיים במולדת החדשה נוצר בינינו קשר אישי".

מיסז'ניקוב הוסיף כי "האכזריות הבלתי נסבלת של הרוצחים שלא חסו גם על חייהם של ילדים קטנים וחסרי ישע מחרידה, מזעזעת ומדירה שינה מעיני. מדינת ישראל, היום יותר מתמיד, חייבת לפעול בנחישות למיגור הפשע והאלימות, וכל גילוי אלימות חייב להיתקל באפס סובלנות מצד רשויות החוק".

"אפס סובלנות לאלימות"

המשטרה התירה היום לפרסם כי במהלך השבוע שעבר נעצרו שישה חשודים במעורבות ברצח של בני משפחת אושרנקו, שאירע לפני כשבועיים בראשון לציון. אחרי חקירה מסובכת עצרה היחידה המרכזית של מחוז מרכז שישה בני משפחה אחת. העצורים הם דמיאן קרליק בן 36, החשוד בביצוע הרצח עצמו, כמו כן חשודים במעורבות הוריו אולג ואולגה קרליק, בשנות ה-60 לחייהם, אשתו נטליה בת 33, אחותה מ' (ששמה עדיין לא הותר לפרסום) בת 23 ובתה א', בת 17. ככל הנראה

הרוצח טבח בסבתא והסבתא לודמילה ואדוארד, בנם דמיטרי, אשתו טטיאנה וילדיהם רושל בת ה-3 ונתנאל בן השלושה חודשים. בימ"ר מרכז חשדו בתחילה כי דמיאן קרליק, שפוטר לפני כשנה וחצי מעבודתו במועדון "הפרמייר", רצח את ששת בני משפחת אושרנקו על רקע בצע כסף. המשטרה מצאה את ששת בני משפחת אושרנקו בדירתם ברחוב נורדאו בראשון לציון לאחר שנדקרו למוות וגרונם שוסף. הרוצח לאחר מכן העלה את הדירה באש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully