וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך ההישרדות ניר גור שב להכרה מלאה

נעמה טלמור

1.11.2009 / 15:00

שיפור במצבו של המדריך שנמצא ירוי לפני מספר שבועות ברמת הגולן. מנהל מחלקת השיקום בלווינשטיין: "גור ערני ומגיב לסובבים אותו, אבל אנו מצפים לתהליך שיקום ממושך"

מדריך ההישרדות ניר גור, שנמצא ירוי בראשו לפני מספר שבועות ברמת הגולן, שרוי בימים אלה בעיצומו של תהליך השיקום בבית החולים השיקומי לוינשטיין ברעננה. גור הגיע ללוינשטיין מבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שהצוות שם נלחם על חייו והצליח לייצב את מצבו. גור אושפז בתחילה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים לוינשטיין.

בימים האחרונים גור התאושש מעט, והכרתו חזרה אליו. הוא הועבר להמשך שיקום במחלקה לשיקום חבלות מוחיות, שהינה יחידה מסוגה בארץ ונחשבת בין המובילות בעולם. למחלקה ניסיון עשיר ומגוון של למעלה מ- 40 שנות טיפול באנשים לאחר פגיעות מוחיות שונות.

"ניר גור חזר להכרה מלאה, הוא ערני ומגיב לסובבים אותו", אמר ד"ר ירון סחר, מנהל המחלקה לשיקום חבלות מוחיות, "עם זאת אנו עדיין מצפים לתהליך שיקום ארוך וממושך ומקווים שההתקדמות שחלה בימים האחרונים תימשך. בשלב זה הוא עובר הערכה ונקבעת עבורו תוכנית טיפולים לשיקום. צוות המחלקה יעשה כהרגלו את כל שניתן על מנת שמצבו יילך וישתפר".

יעל, בת זוגו של ניר גור, וילדיו מקיפים אותו כל העת ומלווים אותו בתהליכי השיקום. "אנו מבינים שהדרך עוד ארוכה אך מלאי אמונה שבזכות אופיו הלוחמני והחזק והטיפול אותו מקבל ניר בבית החולים לוינשטיין, הוא ימשיך להתקדם ולהשתקם", אמרה יעל גור.

  • עוד באותו נושא:
  • ניר גור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully