וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאור חן נכבל בתאו מחשש שיפגע בעצמו

איילה חננאל

29.10.2009 / 21:00

"הרב המתעלל", החשוד כי התעלל יחד עם חסידיו בילדים, שוהה בתא לבדו כשהוא כבול וזאת עקב הגדרתו כאסיר תחת השגחה. המשטרה מייחסת לאליאור חן בין יתר החשדות גם ניסיון לרצח

גדעון צנטנר

(צילומים: גדעון צנטנר עוז מרון, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

"הרב המתעלל", אליאור חן החשוד בהתעללות בילדים והוסגר שלשום ארצה מוגדר על ידי המשטרה כאסיר תחת השגחה ולכן שוהה לבדו בתאו כשהוא כבול למיטתו. חן שוהה בתא מעצר במגרש הרוסים בירושלים. הוא נמצא לבדו בתא כשהוא כבול בידיו ורגליו מחשש שיפגע בעצמו ובשעות הלילה כבול חן למיטתו.

המשטרה מייחסת לחן, החשוד כי התעלל יחד עם חסידיו בילדי משפחה מירושלים, גם חשד לניסיון רצח. כך אמר אתמול (חמישי) נציג המשטרה במהלך הדיון בהארכת המעצר של חן בבית המשפט השלום בירושלים. לדברי נציג המשטרה, לחן מיוחסים חשדות לניסיון רצח, התעללות פיזית ונפשית בקטין, איומים ושיבוש מהלכי משפט. מעצרו הוארך בשמונה ימים, מחשש שינסה להימלט פעם נוספת מאימת הדין.

מטוסו של חן נחת שלשום בצהריים בנמל התעופה בן גוריון. את חן המכונה "הרב המתעלל" ליוו בדרכו לישראל קצין המשטרה הישראלי ניצב מוטי אדרי וקצין משטרה ברזילאי. עם נחיתתו, הועבר חן בניידת משטרה לתחנת משטרת מחוז ירושלים במגרש הרוסים. הוא נחקר במשך מספר שעות.

  • עוד באותו נושא:
  • אליאור חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully