וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירבו לפנות התנחלויות ויקבלו פרס כספי

"המטה להצלת העם והארץ" החליט להעניק פרס כספי לחיילי שמשון שהניפו שלטים נגד פינוי ההתנחלות חומש במהלך טקס ההשבעה. "החיילים נהגו למופת במחאתם הלגיטימית"

יו"ר המטה להצלת העם הרב שלום דב וולפא, החליט היום (שישי) להעניק פרס כספי לחיילי גדוד שמשון ותעודת הוקרה בתגובה לכך שבעיצומו של טקס ההשבעה בכותל המערבי, כשמפקד חטיבת כפיר פתח בנאום המח"ט, הניפו חיילי מחלקה 2 שלטים נגד הפינויים שמבצע הגדוד בחומש.

בהודעת "המטה להצלת העם והארץ" נאמר כי "החיילים לימדו שיעור בדמוקרטיה בריאה ונהגו למופת במחאתם הלגיטימית. החיילים שנהגו כך, פועלים להוציא את צה"ל ממחלוקות פוליטיות שקורעות את הצבא וגורמות לשסע בעם". עוד נאמר בהודעה כי "צה"ל צריך לפעול לפי ערכי צה"ל להלחם באויב ולאחד את העם כולו".

במהלך טקס השבעה שנערך אמש לחיילי גדוד שמשון בכותל המערבי, הניפו חיילים שלט גדול ובו נכתב "גדוד שמשון לא מפנה בחומש". השלט הונף במהלך נאומו של מפקד החטיבה אלוף משנה אורן אבמן, ובמקביל הונפו שלטים דומים על ידי הורי חיילים בקהל. רק לאחר התערבותם של המפקדים במקום הורידו שני החיילים שהניפו את השלט את הכרזה, אולם הדבר הפך מהר מאוד לשיחת היום בקרב חיילי הגדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully