וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדופיל המבוקש שנמלט מארה"ב נעצר בישראל

איילה חננאל

20.10.2009 / 17:09

המשטרה עצרה בירושלים את דונלד נלסון, אזרח אמריקאי המבוקש בארצות הברית לאחר שהורשע ב-52 סעיפים של התעללות מינית בקטינים. נלסון נשפט ל-110 שנות מאסר, אך נמלט מהרשויות בארה"ב

המשטרה עצרה היום (שלישי) אזרח אמריקאי בן 59, השפוט ל-110 שנות מאסר בארצות הברית בגין הרשעה בעבירות פדופיליה. את עבריין המין עצרו שוטרים מזרוע סער ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית - להב 433. משם הוא הועבר לידי יחידת עוז של משרד הפנים בעוון שהות בלתי חוקית וכעת הוא עובר שימוע לפני הליך גירושו מהארץ.

שלטונות ארצות הברית ביקשו סיוע באיתורו של האזרח, דונלד נלסון בן ה-59, ממדור האינטרפול במחלקה לתיאום מבצעי של חטיבת המודיעין של המשטרה. נלסון אותר באכסניית "ג'פה גייט" בירושלים בה עבד תוך שניסה להסוות את זהותו באמצעות גידול זקנו ושיערו. בלשי זרוע סער של המשטרה זיהו את נלסון על פי תמונה ועצרו אותו. בחיפוש באכסניה נמצא גם דרכונו האמריקאי.

נלסון, המוגדר כעבריין מין נמלט בארצות הברית, נשפט ל-110 שנות מאסר בגין 52 סעיפים של התעללות מינית בקטינים. נלסון נכנס לישראל בתחילת השנה ומקום הימצאו לא היה ידוע. מהבדיקה עולה כי ויזת התייר שלו פגה בחודש אפריל האחרון ועל כן הוא מוגדר כשוהה בלתי חוקי בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully