וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אמו: "תנו לי לעלות לקברה"

איילה חננאל

18.10.2009 / 12:35

יובב אלגואטי, שלפי החשד רצח את אמו ברעננה לפני כשבוע, ביקש מבית המשפט לאפשר לו לעלות לקברה. סנגורו: "הוא לא נכח בהלוויה ומבקש בכל לשון של בקשה לכבד את זכרה"

נעם כהן

(צילום:נעם כהן עריכה:גדי וינסטוק)

יובב אלגואטי, החשוד ברצח אמו ארינה מרגוליס ברעננה לפני כשבוע, פנה היום (ראשון) לבית המשפט בבקשה לאפשר לו לעלות לקברה. הסיבה: הוא לא נכח בהלוויה שלו ומעוניין לכבד את זכרה.

גיא עין-צבי, סנגורו של יובב אלגואטי, אמר בדיון בבית המשפט השלום בכפר סבא, כי מרשו "לא היה בהלוויה, אבל הוא מבקש בכל לשון של בקשה לכבד את זכרה". הוא הוסיף כי בידיו של אלגואטי "חתכים ופצעים אשר טרם טופלו". בית המשפט השלום בכפר סבא האריך את מעצרו של אלגואטי בארבעה ימים.

את אלגואטי מייצג עורך הדין גיא עין-צבי וזאת לאחר שפיטר את עורך דינו הקודם, גיל אנגלמן לאחר שהאחרון טען כי יש עדויות לכך שהחשוד חולה בסכיזופרניה וביקש לשלוח אותו לאבחון פסיכיאטרי. בסוף הדיון הקודם בהארכת מעצרו, שהתקיים לפני שישה ימים, אמר אלגואטי לפרקליטו הקודם בכעס: "זה לא בסדר מה שאתה אומר, זה לא נכון. אני לא חולה". בהארכת המעצר, ביקש נציג המשטרה להשאיר את אלגואטי בבדיקה הפסיכיאטרית בבית החולים פרדסיה. לדברי אביו של החשוד, הבדיקה הפסיכיאטרית של בנו הסתיימה ובנו דורש לחזור למעצר.

נציג המשטרה, פקד יגאל חסדאי, ציין כי "אנו חושבים שהוא מסוכן, אם הוא לא כשיר הוא עוד יותר מסוכן ואת זה אנחנו עדיין לא יודעים, אם יוחזר למעצר יש לוודא כי הוא יהיה תחת פיקוח קפדני". פקד חסדאי הציג חוות דעת של ד"ר אלטמרק מודעיני, שקבע כי אינו יכול לקבוע את מידת המסוכנות של אלגואטי ולכן "אינו יכול להמליץ על דבר".

השופט, דוד גדול, קיבל את בקשת המשטרה. "בית המשפט מורה באופן חד משמעי, בלתי מתפשר ולא ניתן לכל הבנה אחרת כי יש לדאוג כי החשוד ימצא תחת השגחה רצופה וקבועה על פי נהלי השב"ס ואם יש צורך אף מעבר לכך, לבל החשוד יעז לעשות מעשה שטות כלשהו לעצמו", אמר השופט. בנוסף קבע השופט גדול כי על ד"ר אלטמרק, להכין חוות דעת מקיפה ומשלימה על מצבו של החשוד עד לדיון הבא.
.
אלגואטי נעצר לפני כשבוע בחשד שרצח את אמו בדקירות סכין בביתה ברעננה. היא נפצעה באורח אנוש ומתה מפצעיה. לפי החשד, בהמשך הגיע הבן לבית אחיו - ודקר גם אותו. מצבו של האח, בן 38, בינוני. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי המשטרה, החשוד בדקירה אמר בחקירתו כי אמו ואחיו ניסו להתנכל לו. שמה של הנרצחת הוא אריאנה מרגוליס בת 59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully