וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אמו הועבר לבדיקה פסיכיאטרית

איילה חננאל

12.10.2009 / 13:40

בית המשפט הורה להעביר את יובב אלגואטי, החשוד ברצח אמו, לבדיקה פסיכיאטרית. החשוד עצמו טוען כי אינו חולה והרצח היה מתוכנן בשל התעללות מצד אמו

אבי כהן

(צילום: אבי כהן , עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בהוראת בית המשפט הועבר היום (שני) יובב אלגואטי, החשוד ברצח אמו, לבדיקה פסיכיאטרית. במהלך הדיון ביום שבת על הארכת מעצרו טען החשוד כי הרצח היה מתוכנן מראש ובוצע עקב התעללות מתמשכת מצד אמו ואחיו. פרקליטו, גיל אנגלמן מטעם הסניגוריה הציבורית, טען לעומת זאת כי יש עדויות כי הוא חולה בסכיזופרניה ואף שוחרר עקב כך משירותו הצבאי וביקש לשלוח את אלגואטי לאבחון פסיכיאטרי.

השופט חגי טראסי כתב בהחלטתו: "החשוד פעל על פי תוכנית שהוכנה מראש לרצוח את אחיו ואמו מאחר שהם התעתדו לשלוח אותו לאישפוז, לפיכך אני מורה על הארכת מעצרו עד ה-18 לחודש לצורך הכנת חוות דעת על מצבו הנפשי". בסוף הדיון אמר אלגואטי לפרקליטו בכעס: "זה לא בסדר מה שאתה אומר, זה לא נכון. אני לא חולה".

ארכיון: זירת רצח. איתי חסיד, איתי חסיד
זירת הרצח/איתי חסיד, איתי חסיד

אלגואטי נעצר ביום שישי שעבר בחשד שרצח את אמו בדקירות סכין בביתה ברעננה. היא נפצעה באורח אנוש ומתה מפצעיה. לפי החשד, בהמשך הגיע הבן לבית אחיו - ודקר גם אותו. מצבו של האח, בן 38, בינוני. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי המשטרה, החשוד בדקירה אמר בחקירתו כי אמו ואחיו ניסו להתנכל לו. שמה של הנרצחת הוא אריאנה מרגוליס בת 59.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יובב אלגואטי, החשוד ברצח אמו ברעננה. אורי לנץ
פרקליטו טען כי הוא חולה סכיזופרניה/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully