וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן מאיימת: "נפציץ בלב ישראל אם נותקף"

בכיר במשמרות המהפכה הזהיר מפני תקיפה ישראלית: "אפילו אם טיל אמריקאי או ציוני אחד יפגע בארצנו, עוד לפני שהאבק ישקע, טילים אירניים יפוצצו את לבה של ישראל"

נציג במשמרות המהפכה של המנהיג הרוחני של אירן עלי חמינאי, אמר היום (שישי), במהלך ביקור בעיר קום, כי ארצו "תפציץ בלב ישראל" אם תותקף על ידי ישראל או על ידי ארה"ב. "אפילו אם טיל אמריקאי או ציוני אחד יפגע בארצנו, עוד לפני שהאבק ישקע, טילים אירניים יפוצצו את לבה של ישראל", אמר. בעיר קום נחשף לפני מספר שבועות מתקן נוסף להעשרת אורניום.

בכירים אירניים כבר אמרו בעבר כי ארצם תתקוף במידה ותותקף ע"י ישראל או ע"י ארה"ב. לפני כשבועיים אמר נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד כי ישראל לא תעז לתקוף את מתקני הגרעין במדינתו, וכי העם האירני יכול להגן על עצמו. "אנחנו לא מודאגים (מתקיפה ישראלית). אירן היא מדינה גדולה בהרבה ממה שאנשים רוצים להאמין", אמר בוועידת עיתונאים שכינס בניו יורק, "ישראל לעולם לא תעז לתקוף אותנו".

הלילה קרא בית הנבחרים האמריקאי לנשיא ברק אובמה לדווח לקונגרס עד ה- 31 לינואר על התקדמות השיחות הדיפלומטיות שלו עם אירן. אם תאושר הצעת החוק בסנאט יצטרך גם רוברט גייטס, שר ההגנה בממשל אובמה, להעביר לקונגרס באופן קבוע עדכונים על מצבה הצבאי של אירן.

לפני כשבועיים, אחרי ניסויי הטילים באירן, נשאר מחמוד אחמדינג'ד בעמדתו כי סוגיית הגרעין איננה נתונה למשא ומתן. עלי אכבר סלאחי, ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית של אירן אמר כי אירן לא תדון ב"זכויות" הגרעין שלה. סלאחי הבהיר, כי גם בנושא מתקן העשרת האורניום החדש שנחשף בעיר קום לא יתקיים דיון. "האתר החדש הוא חלק מהזכויות שלנו ולכן אין צורך לדון בכך", אמר סלאחי והוסיף כי טהרן לא תוותר על תכנית הגרעין שלה "אפילו לשנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully