וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בת 70 הוכתה למוות על ידי בעלה

7.10.2009 / 9:46

המשטרה חושדת שאישה בת 70 נרצחה במכות פטיש על ידי בעלה בן ה-76. הבעל נעצר והודה במעשה. לדבריו, הוא רוצץ את ראשה משום שסירבה להחזיר לו כסף

אישה בת 70 נמצאה לפנות בוקר (רביעי) ללא רוח חיים בביתה שברחובות. על פי החשד, האישה נרצחה על ידי בעלה, בן 76, במכות פטיש. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותה מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מחבלות בראשה. לאחר זמן קצר נקבע מותה. כוחות משטרה נמצאים בזירת הארוע.

רפ"ק לאה זהר, דוברת מרחב שפלה במשטרה סיפרה כי הרצח התבצע ככל הנראה בזמן שהאישה ישנה. כפי הנראה, התפתח בין בני הזוג סכסוך כספי על רקע מחלתו המתמשכת של האב. משלא הגיעו להסכמה, לקח האב פטיש ורוצץ את ראשה של האישה. מיד לאחר המעשה סיפר האב לבנו על שאירע, והבן הזעיק את המשטרה ואת מד"א. הבעל נעצר ונלקח לחקירה, שם הודה במעשה. לטענתו האישה סירבה להחזיר לו כסף שהיה שייך לו.

הפרמדיקית לירון מלמד, שהייתה בין הראשונות בזירה ,סיפרה לוואלה! חדשות על שאירע. "קיבלנו את הקריאה ממוקד מד"א, והגענו למקום מעט לפני שש בבוקר. מצאנו את האישה שוכבת על מיטתה, כשככל הנראה הוכתה על ידי חפץ קהה. נקבע על ידינו מוות ודאי, ולא היה טעם בפעולות ההחייאה. כל אותה העת בעלה היה במקום. הוא עמד בצד ולא התערב".

זירת פשע. חטיבת דובר המשטרה
מצאנו את האישה שוכבת על מיטתה, כשככל הנראה הוכתה על ידי חפץ קהה"/חטיבת דובר המשטרה

שבוע של מעשי אלימות קשים בתוך המשפחה

מעשי אלימות קשים בתוך המשפחה אירעו גם ביום שישי האחרון. תושב ירושלים חשוד שירה בגרושתו בבית בשכונת פסגת זאב בעיר וניסה להתאבד. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום טיפלו באישה שנורתה בצווארה במקום וביצעו בה פעולות החייאה. במקביל, כוחות משטרה שנכנסו לבית מצאו את הבעל לשעבר כשהוא ירוי בראשו. הגבר וגרושתו פונו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הגבר הגיע הבוקר לדירה שבה מתגוררת גרושתו עם שלושת ילדיהם, תאומים בני 8 וילד בן 11, ביקש מהילדים לצאת מהבית ואז ירה בצווארה של אשתו לשעבר כדור אחד. האישה הספיקה לצאת מהבית והתמוטטה מחוץ לביתה. עוברי אורח שהיו במקום הזעיקו את המשטרה ואת כוחות ההצלה. מבדיקה ראשונית עולה כי לא נרשמו תלונות קודמות על אלימות בין בני הזוג וכי האקדח שבו השתמש הגבר הוחזק ברישיון.

עדכון ראשון: 6:39

זירת הרצח בת"א: חשד לרצח בן 4 בידי אמו. ניר לנדאו, ניר לנדאו, מערכת וואלה!
החשוד סיפר לבנו על המעשה מיד לאחר המקרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!, ניר לנדאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully