וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר שלום: "אנחנו הריבון בהר הבית"

5.10.2009 / 17:30

השר סילבן שלום ביקר במערת המכפלה והתייחס לאירועים האלימים בירושלים. "ממשלת ישראל צריכה לשדר שאנחנו כאן לנצח נצחים". ח"כ בן ארי: "מלמדים את האויב שהטרור משתלם"

השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום שסייר היום (שני) בדרום הר חברון ובמערת המכפלה, התייחס בעצרת בחצר מערת המכפלה לאירועים האלימים בהר הבית. מול קהל של אלפים אמר שלום כי "אנחנו שולחים מכאן מסר לכל מי שרוצה להבעיר את הר הבית. אנחנו הריבון. אירועי הר הבית היום צריכים להדליק נורה אדומה לכולנו. אנחנו הריבון בהר הבית ובמערת המכפלה. ממשלת ישראל צריכה לשדר שאנחנו כאן לנצח נצחים".

בסיור בהר חברון אמר שלום לוואלה! חדשות כי "זו שערוריה שהר הבית בידינו ואנחנו צריכים להיות במצב של מתגוננים כל היום. אני עליתי בעבר להר הבית וליהודים יש זכות לעלות להר הבית". לגבי הקריאה של הח"כים הערבים לפרנקו להתפטר אמר שלום כי הוא "מציע לחברי הכנסת הערבים להפנות את האנרגיות שלהם לראיד סלאח ולא לניצב פרנקו".

ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) התייחס אף הוא לפיגוע הדקירה בירושלים בו נפצע חייל צה"ל באורח קל. לדברי אלדד, הפיגוע אירע על רקע "תחושת הערבים שירושלים חוזרת למרכז המו"מ". אלדד הוסיף כי "הערבים הבינו שזה הזמן לשוב ולהילחם על ירושלים, כך הם עושים בהר הבית וכך עשו היום בפיגוע הדקירה. רק אם ממשלת ישראל תמהר להבהיר לערבים שלעולם לא יזכו לחלק מחדש את ירושלים, תירגע גם הגזרה הזו".

ח"כ מיכאל בן ארי, חבר סיעתו של אלדד, בחר לתקוף את ממשלת נתניהו בעקבות האירועים "הכניעה בהר הבית מלמדת את האויב שהטרור משתלם. על עוד נמשיך במדיניות התבוסתנית נלבה את הטרור. הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעשת ותתחיל לנקוט במדיניות שלשמה נבחרה. הציבור לא הצביע לביבי ולליברמן כדי לקבל תבוסתנות והתרפסות בפני האויב".

יו"ר צוות התגובות של הליכוד, ח"כ אופיר אקוניס, אמר כי "ההסתה של התנועה האיסלמית מעודדת טרור ואלימות. כל ניסיון לדרדר את האזור ייתקל ביד ברזל ובנחישות להשיב את הסדר על כנו. אני משבח את פעילות המשטרה היום בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully