וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם שנמצא ירוי בגולן הוא המטייל הנעדר

רמי שני

2.10.2009 / 19:00

ניר גור, מדריך הטיולים שהיה נעדר מאז יום רביעי הוא האדם שנמצא אתמול במצב קשה כשהוא ירוי בראשו ברמת הגולן. גור הוא מטייל מוכר ונחשב למומחה בינלאומי בתחום השטח והשדאות

האדם שנמצא אמש (חמישי) ברמת הגולן הוא ניר גור, מדריך הטיולים שהיה נעדר במשך השבוע. גור נמצא אתמול כשהוא עירום ופצוע באורח קשה במצפה גדות שברמת הגולן. לאחר שנמצא, הועבר גור לבית החולים רמב"ם בחיפה ועבר ניתוח בראשו. נסיבות פציעתו עדיין לא ברורות והמשטרה מחפשת אחר קצה חוט בפרשה.

שלשום, לאחר מציאת רכבו הנטוש של גור בצפון הארץ, הודיעו בני משפחתו על היעדרותו למשטרה. מהפרטים שהצליחה משפחתו של גור לאסוף עלה כי טרם היעלמותו היה אביהם בטיול במדבר יהודה. חשש המשפחה התגבר בעקבות מה שכנראה התרחש בטיול שערך גור. בתו של גור, רותם ניר-דותן, סיפרה אתמול לוואלה! חדשות כי "אבא הלך לישון בשטח והתעורר אחרי 40 שעות, במרחק של 15 מטר מהמקום שבו נרדם. ההערכה שלנו היא שהוא נפל וספג מכות יבשות. יכול להיות ששהוא קיבל מכה בראש, שבגללה הוא איבד את ההכרה".

לדבריה של ניר-דותן, "כשאבא התעורר וגילה שהוא רחוק מהמקום שבו הלך לישון, הוא הזעיק את הבן הצעיר שיבוא לקחת אותו. אבא היה עייף מאוד. הוא הלך להיבדק בבית חולים בחיפה ואחרי ששוחרר משם, הוא הסיע את הבן לביתו במכמנים ואמר שהוא הולך לנוח בבית שלו. אנחנו לא יודעים מה קרה איתו מאז, אבל בבית הוא לא היה. בשלב מסוים, קיבלנו דיווח שהמכונית שלו נמצאה ליד כרמיאל. התברר לנו שהוא לקח איתו תיק וכסף ונעלם. הטלפון שלו נשאר ברכב".

גור הוא מטייל מוכר ונחשב למומחה בינלאומי בתחום השטח והשדאות. במשך ארבעים השנים האחרונות הוא שימש כאיש שטח והדרכה בתחום האזרחי והצבאי. בחברה שהקים הוא יזם, ארגן וביצע סמינרי הישרדות. בנוסף לכך היה גור מראשוני מדריכי אזור סיני, ניהל את בית ספר שדה עין גדי, יזם והקים את המרכז הישראלי להישרדות בשדה בוקר. לגור שבעה ילדים ושלושה נכדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully