וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איום קונקרטי ממשי לנוסעים להודו"

המטה ללוחמה בטרור מתריע על "איום קונקרטי ממשי", המעוגן במידע מודיעיני, לנסיון פגיעה בישראלים ברחבי הודו, על ידי ארגון הטרור שביצע את הפיגוע במומביי

המטה ללוחמה בטרור פרסם הערב (חמישי) אזהרה חמורה הממליצה לישראלים להימנע מביקור בהודו. על פי המטה, מדובר באיום קונקרטי גבוהה מאוד המעוגן במידע מודיעי ממוקד על כך שארגון הטרור שביצע את הפיגוע במומביי, נערך לבצע מספר פיגועים ברחבי הודו, לרבות באתרי ריכוז של תיירים ישראלים. עוד נכתב כי ייתכן שהפיגועים יכוונו נגד בתי חב"ד. מדובר בסוג האיום הגבוהה ביותר מבחינת המטה ללוחמה בטרור.

בהמלצה נכתב כי על ישראלים אשר שוהים בהודו להימנע משהייה במקומות הומי אדם בעלי אופי מערבי או ישראלי, שאינם מאובטחים באופן נראה לעין . כמו כן, מומלץ להימנע מכל ביקור או שהייה בחבל ג'אמו-קשמיר.

לפני כחודש פרסם המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע לסיני. בהודעה שפרסם המטה נאמר כי "לאור איום חמור ומיידי זה, המטה ללוחמה בטרור קורא בכל תוקף לכל ישראלי לצאת מסיני מיד וללא שהיות". עוד נמסר כי "מדובר באיום קונקרטי גבוה מאוד". בהודעה נכתב גם כי "לאור איומי החיזבאללה שמאשים שוב ושוב את ישראל במותו של עימאד מורנייה, המטה ללוחמה בטרור הוציא הוראות לישראלים כיצד לנהוג בחו"ל כדי למנוע חטיפת ישראלים או פגיעה בהם.

בחודש נובמבר 2008, פתח ארגון הטרור האיסלמי מפקיסטן, "לשקר א-טייבא", בתקפת טרור משולבת במומביי שבהודו. במתקפה, שארכה כ-60 שעות, נהרגו 171 בני אדם ומאות נפצעו. אחד הפיגועים כוון נגד בית חב"ד במקום. שני שליחי חב"ד גבריאל ורבקה הולצברג נרצחו בפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully