וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המרעיבה נפגשה עם בנה

17.9.2009 / 17:59

בהתאם להחלטת בית המשפט, המפגש נערך בליווי פסיכולוגית ונציגי משרד הרווחה. בעבר פוצצה האם את המפגשים בזעם על נוכחות הנציגים מטעם המדינה בהם

"האם המרעיבה" מירושלים נפגשה אחר הצהרים (חמישי) עם בנה ח', אשר בהתעללותו היא נאשמת, לראשונה מאז נחשפה הפרשה. פגישת השניים נמשכה כשעה, ונערכה במרכז "שוסטרמן" בירושלים. בפגישה נכחו גם פסיכולוגית ונציגים מטעם משרד הרווחה. השניים היו אמורים להיפגש פעמיים בעבר, אך בשני המקרים פוצצה האם את המפגש מזעם על נוכחות נציגי משרד הרווחה. חברותיה של האם, שנכחו בניסיונות המפגש בעבר, גידפו את פקידת הסעד וניסו לגרשה.

בשבוע שעבר קבע שופט בית המשפט המחוזי בירושלים משה רביד כי האם תוכל לשמור על קשר עם בנה ח'. על פי ההחלטה, שהתקבלה בניגוד לעמדת הפרקליטות, האם תוכל לשמור על קשר טלפוני עם הבן וכן להיפגש עמו בפיקוח וליווי של גורמי הרווחה ושל פסיכולוגית מטעם המשפחה.

פרקליטי האם, עורכי הדין ראובן בר חיים ודוד הלוי, הביעו אז סיפוק מההחלטה. "בית המשפט קיבל את עמדתנו", מסרו, "והותיר על כנה את החלטת בית משפט השלום שהתיר לאם להיפגש עם בנה תחת פיקוח ולשוחח עמו טלפונית ללא פיקוח. מרשתנו שוחחה עם בנה ומחכה בכיליון עיניים לפגישה עמו שתיערך בקרוב", אמרו.

לפני כשבועיים אמרה האם כי "הדבר החשוב ביותר לי בחיים הוא לא עבודה, לא כסף ולא בית גדול. הדבר החשוב לי ביותר זה הילדים. הם עברו טראומה וראו את אמא שלהם יושבת בבית הסוהר. הילדים שלי חוזרים מבית הספר ורוצים אמא פרטית".

בדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים גם תקפה האם את רשויות המדינה ואמרה: "שומו שמיים מה המדינה רוצה לעשות לילדים שלי. הם רוצים לקחת את הילדים מאמא, הם רוצים לעשות אותם למסכנים ברחוב. אני בהריון ויש לי עובר בסיכון. האם המדינה תהיה אחראית שהם הרגו לי את התינוק?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully