וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: האם המרעיבה תוכל לפגוש את בנה

9.9.2009 / 20:26

האם הנאשמת בההתעללות בבנה בן השלוש תוכל לפגוש אותו בפיקוח של גורמי הרווחה ובליווי פסיכולוגית. פרקליטיה: "היא מחכה לכך בכיליון עיניים"

"האם המרעיבה" תוכל לשמור על קשר עם בנה ח'. כך קבע אמש (רביעי) שופט בית המשפט המחוזי בירושלים משה רביד, בניגוד לעמדת הפרקליטות. לפי החלטת בית המשפט, האם תוכל לשמור על קשר טלפוני עם הבן וכן להיפגש עמו בפיקוח וליווי של גורמי הרווחה ושל פסיכולוגית מטעם המשפחה. השופט רביד הוסיף שהוא יקבל החלטה לגבי הקשר עם שאר הילדים לאחר שהם ייחקרו על ידי חוקר ילדים.

פרקליטי האם, עורכי הדין ראובן בר חיים ודוד הלוי, הביעו סיפוק מההחלטה. "בית המשפט קיבל את עמדתנו", מסרו, "והותיר על כנה את החלטת בית משפט השלום שהתיר לאם להיפגש עם בנה תחת פיקוח ולשוחח עמו טלפונית ללא פיקוח. מרשתנו שוחחה עם בנה ומחכה בכיליון עיניים לפגישה עמו שתיערך בקרוב", אמרו.

האם היתה אמורה להיפגש עם בנה בשני מקרים קודמים, אולם המפגשים "פוצצו". לטענת האם, הדבר נבע מכך שלא איפשרו לה להיפגש לבד עם ח', אלא רק בהשגחת פקידת הסעד המחוזית. השופט רביד תהה בדיון אתמול כיצד אם לא ניגשת לבנה, אותו לא ראתה כמה שבועות, רק בשל "סידורי הנגישות"

שלשום אמרה האם הנאשמת בהתעללות ובהרעבת בנה בן השלוש כי "הדבר החשוב ביותר לי בחיים הוא לא עבודה, לא כסף ולא בית גדול. הדבר החשוב לי ביותר זה הילדים. הם עברו טראומה וראו את אמא שלהם יושבת בבית הסוהר. הילדים שלי חוזרים מבית הספר ורוצים אמא פרטית".

בדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים גם תקפה האם את רשויות המדינה ואמרה: "שומו שמיים מה המדינה רוצה לעשות לילדים שלי. הם רוצים לקחת את הילדים מאמא, הם רוצים לעשות אותם למסכנים ברחוב. אני בהריון ויש לי עובר בסיכון. האם המדינה תהיה אחראית שהם הרגו לי את התינוק?".

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה רביד אמר במהלך דיון על תנאי מעצרה של האם כי "יש חומר די מוצדק להרשיע את האם המרעיבה". רביד הוסיף כי עבר על חומר החקירה שכלל תמונות של הילד מבית החולים הדסה עין כרם ואמר: "הוא נראה כמו אחד שיצא מאושוויץ. בחיים לא ראיתי תמונות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully