וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בנתניה: גבר בן 24 נדקר למוות

איילה חננאל

9.9.2009 / 9:48

שורת מקרי הרצח נמשכת. דוד מנשרוב, תושב נתניה בן 24, נדקר למוות במהלך קטטה בה היה מעורב ברחוב פרופ' שור בעיר. המשטרה עצרה שני חשודים במעשה

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

דוד מנשרוב, תושב נתניה בן 24, נרצח הלילה (רביעי) בדקירות בקטטה בה היה מעורב בעיר. למשטרת נתניה הגיע דיווח על אדם שפונה לבית החולים לניאדו במצב קשה עד בינוני בעקבות קטטה בה היה מעורב ברחוב פרופ' שור בעיר. הפצוע פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים ומת מאוחר יותר מפצעיו.

המשטרה עצרה שני חשודים במעשה, בני 22 ו-35, תושבי נתניה אף הם. חקירה ראשונית העלתה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין שלושה תלמידי כולל של הרב עמוס גואטה הסמוך למקום, ומבהירה שלא מדובר בתקרית הקשורה למשפחות הפשע בעיר. לטענת החשודים הסיבה למעשה היא "התנהגות בלתי הולמת של הנרצח". מפקד תחנת משטרת נתניה שהגיע לזירת האירוע, ניצב משנה עמי אשד, סיפר כי התוקפים והקורבן "הם תלמידים בכולל סמוך, אשר מוכרים למשטרה מאירועי עבר". שכנים המתגוררים בסמוך לכולל סיפרו כי חלק מהתלמידים בו "נוהגים לעשן סמים בסמוך לכולל וברחבי השכונה".

בין היתר גבו השוטרים משכנים המתגוררים בסמוך לזירת הרצח. השכנים סיפרו לשוטרים כי התעוררו משנתם למשמע צעקות רמות. "כאשר התקרבנו לחלון ראינו שני גברים שהיכו גבר נוסף. צעקנו לעברם שנזעיק את המשטרה והם ברחו". הקורבן לעומת זאת, נותר מוטל על האדמה מדמם. עוד סיפרו השכנים לשוטרים כי בעת התקיפה שמעו את התוקפים צועקים לעבר הקורבן "עשית מעשה לא יהודי".

גורם בעיריית נתניה סיפר על הכולל של הרב עמוס בו למדו התלמידים, ואמר כי "מדובר במוסד עצמאי שבעצם משמש עלייה לרגל לנוער שוליים. בדרך כלל מי שמגיע לשם הם אנשים מרקע פלילי. הכולל של הרב רוצה לקרב אותם על ידי התורה לחזרה לקונצנזוס", אמר. האוכלוסיות שמגיעות לכולל הן מאוד בעיתיות והם "רגל אחת בתורה ורגל אחת בפשע", אמר הגורם.

נער בן 17 וחצי מיפו נדקר אמש בטיילת בת ים. הנער פונה במצב בינוני לבית החולים וולפסון בחולון. הנער טען בחקירתו כי שני צעירים המוכרים לו ממקום מגוריו, דקרו אותו ונמלטו מהמקום. מהמשטרה נמסר כי הנער לא משתף פעולה עם חוקריו.

אתמול הסגיר עצמו החשוד ברצח בעל חנות מדפסות ברמת גן שנדקר ביום שני למוות. לפי החשד, הדוקר הוא עובד לשעבר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בנדקר, גבר בן 32, ניסיונות החייאה ופינה אותו במצב קשה לבית החולים איכילוב. עם הגעתו לבית החולים, הוא מת מפצעיו.

(עדכון ראשון: 7:29)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully