וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס הקשישות: "אני אדם חולה"

איילה חננאל

8.9.2009 / 20:50

המשטרה בודקת חשד לפיו יעקב אברהם שנעצר בחשד שאנס ארבע נשים במוסד לדיור מוגן בשרון, אנס נשים נוספות. החשוד בחקירתו: "אני איש חולה עם בעיות"

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

המשטרה בודקת חשד לפיו יעקב אברהם, תושב כפר סבא בן 55, שנעצר הבוקר (שלישי) בחשד שאנס ארבע נשים במוסד לדיור מוגן בשרון, אנס נשים נוספות בדיור המוגן שבו עבד בשלוש השנים האחרונות. בנוסף בודקת המשטרה האם ביצע מעשי אונס גם במקומות עבודה נוספים בהם עבד בעבר.

החשד לעבירות אונס נוספות נובע בין היתר מדברים שאמר אברהם בחקירה. בין היתר אמר אברהם לחוקרים כי הוא "איש חולה עם בעיה". הנשים שאותן אנס אברהם על פי החשד, הינן קשישות בגילאי 75-77, כולן מוגדרות תשושות נפשית, כמעט סיעודיות לגמרי וללא יכולת לדאוג לעצמן עצמאית ובעלות אפס יכולת התנגדות.

מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בכפר סבא בעשרה ימים את מעצרו של אברהם. במשטרה ציינו בבוקר כי "קצין הביטחון של בית הדיור המוגן פנה לתחנת המשטרה ודיווח כי ישנו חשד שאחד העובדים במקום אונס חולה השוהה במוסד".

שופט בית משפט השלום, דוד גדול, ציין בהחלטת הארכת המעצר כי "לאחר ששמעתי את טיעוני הצדדים ועיינתי במסמך נחה דעתי כי נוצר החשד הסביר הקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו בבקשה. אין לי אלא להצטרף לדעתו של מורי ורבי פרופ' יעקב נאמן שאמר בהזדמנות אחרת כי כסדום היינו לעמורה דמינו, מה שראיתי ידיר שינה מעיני בלילות הקרובים, שכן אכן הדברים קשים וחמורים מאין כמוהם ועל בית המשפט לתת את מלוא הגיבוי למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully