וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס קשישות במוסד לדיור מוגן

איילה חננאל

8.9.2009 / 10:34

תושב כפר סבא נעצר בחשד שאנס ארבע קשישות בגילאי 75-77 במוסד לדיור מוגן ברעננה. הקשישות היו במצב של תשישות נפשית ולא יכלו להתנגד למעשיו. המשטרה: "החשוד הודה בשלושה מקרים"

תושב כפר סבא, בן 55, נעצר אמש (שני) בחשד כי אנס קשישות במוסד לדיור מוגן ברעננה. על פי החשד המעשים בוצעו כנגד קשישות המצויות במצב "תשישות נפשית", וכתוצאה מכך לא יכלו להתנגד למעשיו החשוד נלקח למעצר והיום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בכפר סבא.

מפקד משטרת כפר סבא, סגן ניצב שי אזולאי, סיפר לוואלה! חדשות כי "קצין הביטחון של בית הדיור המוגן פנה השבוע לתחנת המשטרה ודיווח כי ישנו חשד שאחד העובדים בדיור המוגן, אונס חולה. פתחנו בחקירה משותפת יחד עם קצין הביטחון, במהלכה עצרנו את העובד, גבר בן 55, בעל משפחה, אשר עובד במוסד מזה שלוש שנים".

עוד סיפר אזולאי כי "לאורך החקירה עלו ארבעה מקרי אונס של קשישות תשושות נפש, השוהות במוסד ובחקירתו הודה החשוד בשלושה מקרים מתוך הארבעה, כאשר באחד מהם מיוחס לו גם מעשה סדום בכפייה ובין היתר נחקר החשד כי האיש ביצע מעשי אונס נוספים מעבר לארבעת המקרים שעליהם ידוע כרגע." הנשים אותן הוא אנס הינן קשישות בגילאי 75-77, כולן מוגדרות תשושות נפשית, כמעט סיעודיות לגמרי וללא יכולת לדאוג לעצמן עצמאית ובעלות אפס יכולת התנגדות", אמר מפקד תחנת כפר סבא סנ"צ שי אזולאי.

לפני כחצי שנה התלוננה תושבת שדרות בת 82 כי פועל בניין פרץ לדירתה ואנס אותה. בעדותה אמרה הקשישה כי הגבר חסם את פיה, גרר אותה בכוח לחדר השינה ושם ביצע בה את זממו.

עדכון ראשון: 8:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully