וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו מבקר משעות הבוקר במתקן ביטחוני"

דני ליבר

7.9.2009 / 21:01

היעדרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול הולידה גל שמועות, לפיהן יצא לשליחות ביטחונית דחופה לחו"ל. מזכירו הצבאי: הוא בסך הכל ביקר במתקן ביטחוני בארץ

לאן נעלם נתניהו? היעדרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך יום אתמול הולידה גל שמועות, לפיהן יצא נתניהו לשליחות ביטחונית דחופה לחו"ל. בעקבות פנייה של גלי-צה"ל ללשכת ראש הממשלה מסר אמש (שני) מזכירו הצבאי של נתניהו, מאיר כליפי, כי נתניהו מבקר במתקן ביטחוני בארץ.

לרגל הביקור החשאי פונה לגמרי לוח הזמנים של ראש הממשלה למשך היום. ידוע כי יחד עם נתניהו מסייר המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, האלוף מאיר כליפי. על פי ההערכות, בסיור משתתף גם יועץ ראש הממשלה לביטחון לאומי, עוזי ארד.

בשיחה עם וואלה! חדשות סירבו בלשכת ראש הממשלה למסור פרטים נוספים על הביקור. על פי אחת ההערכות, שלא אוששו על ידי שום מקור רשמי, הסיור הביטחוני של נתניהו משמש ככיסוי לצורך נסיעה חשאית לחו"ל.

לפני חודש אירחו מנהל הוועדה לאנרגיה אטומית ומנהל הקריה למחקר גרעיני נגב את נתניהו. לראש הממשלה נלוו השר דן מרידור והמזכיר הצבאי. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "זהו ביקור סידרתי ראשון, במסגרת תפקיד ראש הממשלה כיו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית, הכפופה למשרד ראש הממשלה". במהלך הביקור, ראש הממשלה קיבל סקירה על הפרוייקטים המדעיים השונים, אותם מקדמים אנשי הכור. נתניהו אמר כי, "אני מביע את הערכתי לעובדי המרכז על תרומתם לחוזקה וביטחונה של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully