וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם שליט: "פחות לפטפט ויותר לעשות"

אביו של החייל החטוף גלעד שליט עקץ את שר הביטחון על התבטאותו אמש. "הפעם, בשונה מהעבר, יש לפעול יותר ולעשות יותר ביתר נחישות". מקורות מצריים: "המו"מ יסתיים בקרוב"

"בימים אלו נכון וראוי פחות לדבר פחות לפטפט והפעם בשונה מהעבר, לפעול יותר ולעשות יותר ביתר נחישות". כך אמר היום (רביעי) נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, בטקס בנמל אשדוד. שליט לא התייחס ישירות להתבטאות של שר הביטחון אהוד ברק אמש, לפיהם אין לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר ובכל מצב. "בימים של סליחות לקראת ראש השנה והימים הנוראים, אני רק יאמר כי גלעד צריך כבר לחזור הביתה. גלעד צריך לחזור הביתה לפני שיהיה מאוחר מדי". אמר שליט.

אמש , בנאום מול תלמידי בית ספר בדרום, אמר ברק בתשובה לשאלת אחד הילדים, כי "אני מציע לכולם, לחשוב עד הסוף, על המשמעות של המהלך הזה. אני אומר שלא בכל מחיר ולא בכל מצב. אני מציע לעצמנו לא להתחיל לחשוב במושגים של התבכיינות, של איבוד חוט השדרה, של ספקנות לגבי הדרך. עמדנו בדברים קשים מאוד ועוד מחכים לנו דברים קשים מאוד".

בעקבות דבריו של ברק, אמר אתמול נעם שליט כי "המשפחה מצפה לפחות דיבורים, פחות ציטוטים ויותר מעשים". גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשאל בסיור בבתי ספר על סוגיית שליט. "אנחנו לא מפסיקים לעבוד בכיוון הזה", אמר נתניהו לתלמידם.

בתוך כך, מקורות דיפלומטיים מצריים מסרו היום לעיתון הסעודי "עוכאז" כי המשא ומתן לגיבוש עסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט "עדיין עומד בפני קשיים מסוימים" המתבטאים בהתעקשות של שני הצדדים על מילוי דרישותיהם. המקורות העריכו כי המשא ומתן יסתיים בקרוב וציינו כי התיווך הגרמני מתנהל בשיתוף פעולה ותיאום מלא עם התיווך המצרי בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully