וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה שליט: "התבטאות שר הביטחון לא מתאימה"

שמשון ליפמן, יו"ר מטה המאבק לשחרור שליט ביקר את התבטאות שר הביטחון הבוקר בנושא. נעם שליט אמר בעקבות דברי ברק כי הוא "מצפה לפחות דיבורים ויותר מעשים"

"ההתבטאות של שר הביטחון מוקדם יותר היום (שלישי) מול הצעירים, לא הייתה מתאימה לזמן ולמקום", כך אמר הערב יו"ר מטה המאבק לשחרור גלעד שליט, שמשון ליפמן לוואלה! חדשות בתגובה לדברי שר הביטחון הבוקר מול תלמידים בדרום בסוגיית שחרור שליט. "אני, כאיש חינוך, הייתי בוחר בלשון אחרת בשיחה עם צעירים העומדים בפני גיוס לצה"ל, אמר.

"אני מציע לכולם, לחשוב עד הסוף, על המשמעות של המהלך הזה. אני אומר שלא בכל מחיר ולא בכל מצב", אמר הבוקר ברק. "אני מציע לעצמנו לא להתחיל לחשוב במושגים של התבכיינות, של איבוד חוט השדרה, של ספקנות לגבי הדרך. עמדנו בדברים קשים מאוד ועוד מחכים לנו דברים קשים מאוד".

בעקבות דבריו של ברק, אמר נעם שליט כי "המשפחה מצפה לפחות דיבורים, פחות ציטוטים ויותר מעשים". גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשאל בסיור בבתי ספר על סוגיית שליט. "אנחנו לא מפסיקים לעבוד בכיוון הזה", אמר נתניהו לתלמידם.

בתוך כך, היום דיווח העיתון המצרי "אל-מסריון", כי "בימים הקרובים תושלם העסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט". על פי הדיווח מפי מקורות מצרים, חמאס וישראל עומדים להתגבר על כל המכשולים והמחלוקות במגעים לגיבוש העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully