וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניזרי: לא התאבדתי בגלל האמונה והמשפחה

בראיון אחרון לפני כניסתו לכלא, אמר השר לשעבר, שלמה בניזרי כי בחר לא לשלוח יד בנפשו "בגלל האמונה והמשפחה". לפוליטיקה הוא לא מתכוון לחזור: "מאסתי בה"

"שרדתי עד היום בגלל האמונה ואני לא חושב על הרגע שאהיה בכלא כדי לא להישבר. הרגשתי שאדם במעמדי יכול לשלוח יד בנפשו ובגלל האמונה והמשפחה לא עשיתי זאת", כך אמר השר לשעבר, שלמה בניזרי, בראיון לערוץ הכנסת . בראיון, שישודר מחר ב-13:30, חושף השר לשעבר את החששות לפני הכניסה לכלא ואת המיאוס מהעולם הפוליטי. "מאסתי בפוליטיקה ואני לא רוצה לחזור אליה", אמר בניזרי בראיון.

במהלך הראיון גילה בניזרי כי בעבר "כל השרים פנו אלי בבקשות שונות לעזרה, כמו ראש הממשלה אריאל שרון שפנה אלי בבקשה לעזור לחבריו לקבל אישורים לעובדים זרים וכעס מדוע זה מתעכב. גם השר הירשזון פנה אלי מספר פעמים באופן אישי כשהייתי שר העבודה והרווחה כדי לסדר פיליפינית לאשתו המנוחה". בתשובה לשאלה, האם הוא מאמין בבית המשפט, השיב בניזרי: "הייתי מעדיף להישפט בדין תורה".

בניזרי הורשע באפריל 2008 בבית המשפט המחוזי בירושלים, כי קיבל מקבלן כוח האדם, משה סלע, כספים וטובות הנאה בזמן כהונתו כשר העבודה והרווחה, בתמורה העביר בניזרי לסלע מידע על מנת לעזור לו בעסקיו. יחד עם בניזרי הורשע בפרשה גם הרב ראובן אלבז. אלבז הורשע בתיווך לשוחד ובקשירת קשר לביצוע פשע. ביהמ"ש העליון דחה את הערעור שהגיש בניזרי ואף החמיר את עונשו. לפני שבוע דחה בית המשפט העליון דחה היום את בקשתו של חבר הכנסת לשעבר שלמה בניזרי לדחות את מועד ריצוי עונשו.

גם שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון יחל לרצות מחר את עונש המאסר שהוטל עליו. הירשזון נידון למאסר של חמש שנים וחמישה חודשים לאחר שלפני חודשיים גזר עליו בית משפט המחוזי בתל אביב עונש חמור של חמש שנים וחמישה חודשי מאסר בפועל, שנה על תנאי וקנס של 450 אלף שקלים על שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון. הירשזון הורשע בגניבת כשני מיליון שקלים מהסתדרות העובדים הלאומית (הע"ל) וכן בהלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד. התביעה ביקשה עונש מאסר בפועל של לפחות שבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully