וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרץ לבית ואנס את האם מול ילדיה

איילה חננאל

24.8.2009 / 9:36

תושבת רחובות בת 33 התלוננה במשטרה כי רעול פנים חדר לביתה ואנס אותה, כששני ילדיה עדים לחלק מהאירוע. החשוד נמלט, המשטרה פתחה בחקירה

תושבת רחובות בת 33 התלוננה הלילה (שני) במשטרה כי אמש חדר לביתה רעול פנים ואנס אותה תוך שהוא תוקף אותה ומאיים עליה. על פי תלונתה של האישה, שני ילדיה היו עדים לחלק מהאירוע. בסיום מעשיו, נמלט רעול הפנים מהמקום. האישה פונתה לטיפול רפואי בבית החולים וולפסון בחולון. משטרת רחובות פתחה בחקירה לפתיחת נסיבות האירוע וזהות החשודים. עד כה לא נעצרו חשודים בפרשה.

מפקד תחנת רחובות, סנ"צ עופר דגן סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר באירוע חמור מסוגו. החשוד אנס את האישה אל מול עיני ילדיה הקטנים. אדם כזה הינו אדם מסוכן ואנו עורכים חקירה אינטנסיבית על מנת לאתרו. בין היתר, נאספו מדירתה של האישה ממצאים שונים ונערכות סריקות נרחבות ברחבי האיזור".

היום יובא להארכת מעצר אדם בן 44, החשוד כי אנס את נכדתה בת השש של חברתו לחיים, בבית משפט השלום בראשון לציון. הילדה הושארה אצל הסבתא על ידי אביה בשבוע שעבר. אביה של הילדה התלונן במשטרה על המעשה לפני כשלושה ימים. החשוד נעצר, ומכחיש את הטענות נגדו.

"בתחנת משטרת ירושלים הוגשה תלונה שהוגשה על ידי אביה של אותה ילדה", סיפר פקד ישראל קליין, ראש מחלק נוער במרחב שפלה. "מתחקור ראשוני של הילדה עולה כי עברה אירוע של בעילה על ידי בן הזוג של סבתה בעת ששהתה בביקור בביתם שברחובות. החשוד במעשים נעצר ובחקירתו קשר עצמו לאירוע ולחלק מהנסיבות אבל מכחיש את חשד הבעילה. הוא יובא בשעה הקרובה להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון".

ביום שבת התלוננה קטינה בת 17, תושבת כפר סבא, בתחנת משטרת תל אביב צפון כי נאנסה בעת שבילתה במועדון "אולדסקול" בנמל תל אביב. לדבריה, בעת שבילתה במועדון הכירה במקום צעיר, בן 28 תושב נס ציונה. היא עלתה עימו לשירותים תחת השפעת אלכוהול, ושם תקף אותה וביצע בה מעשה אונס ומעשה סדום. המשטרה פתחה בחקירה ואיתרה את החשוד. הוא נעצר, ולטענת המשטרה קשר עצמו בחקירתו למעשים המיוחסים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully