וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתור הגופות: חיפושים אחר ראשי הנרצחות

איילה חננאל

20.8.2009 / 21:04

המשטרה עורכת סריקות בניסיון לאתר את הראשים של ביאטריס רודוב ובתה דניס, שלפי החשד נרצחו בידי אלי פחימה. חיפושים גם אחרי המסור, שככל הנראה שימש לביתור הגופות

המשטרה אמנם פענחה, לדבריה, את פרשת הגופות המבותרות, אך טרם הצליחה למצוא את כל חלקיהן. השוטרים ממשיכים בחיפושים אחר חלק מהאיברים של ביאטריס רודוב ובתה דניס, שלפי החשד נרצחו בידי אלי פחימה. בין האיברים החסרים גם הראשים של השתיים. בנוסף, מנסים השוטרים לאתר את המסור, שלפי החשד באמצעותו ביתר פחימה את הגופות.

לפי החשד, רצח פחימה את בת זוגו בת ה-61, ואת בתה מנישואים קודמים, בת 35, ביתר את גופותיהן, ניסה להצית אחת מהגופות בפח אשפה שככל הנראה נגרר מהרחוב בו התגוררה הקורבן לרחוב סמוך ברמת גן, ואת האחרת השליך למימי נחל אלכסנדר. ככל הנראה, שיער החשוד כי איש לא יבחין בחסרונן של הנשים, משום ששתיהן עלו מרומניה לבדן. במשטרה חושדים כי פחימה רצח את בת זוגו משום שרצה לרשת את דירתה ברמת גן, אותה קנתה לפני כשנה. הוא מכחיש את כל החשדות נגדו.

מפרטים שהציגה המשטרה בדיונים בבית המשפט עולה, כי החשוד עבד כמסגר במקצועו וכי הוא ביתר את הגופות באמצעות מסור. המשטרה חושדת שמעשי הרצח עצמם בוצעו בדירתה של רודוב ברחוב סוקולוב ברמת גן. הגופות נמצאו כשהן מפורקות לגמרי, ערופות ראש וחסרות איברים שונים.

עוד התברר כי פחימה, המחזיק בדירה משלו ברמת גן, חי עם בת זוג נוספת בבת ים. שכנים בבניין בו היא מתגוררת מספרים כי הם מכירים את פחימה לפחות 15 שנים. ככל הנראה, היא והנרצחת הן לא הנשים היחידות איתן ניהל פחימה מערכות יחסים במקביל.

עם הסרת צו איסור הפרסום אמר המפכ"ל דודי כהן כי "הפעולות הנחושות והמקצועיות של השוטרים והשימוש באמצעים שונים ומגוונים עתירי תקציב הן שמאפשרות ליחידות החוקרות את מעשי הרצח והאלימות הקשים שאירעו לאחרונה לבסס תשתית ראייתית משמעותית שהביאה למעצר החשודים במעשי הרצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully