וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנה: "ראיתי את פחימה עם משהו עטוף בסדין"

איילה חננאל

20.8.2009 / 18:02

שכניה של הנרצחת ביאטריס רודוב הכירו את החשוד ברצח. אחת מהם סיפרה כי שמעה ויכוחים קולניים בין השניים בימים שקדמו לרצח. "היא היתה אישה טובה ושקטה. אני בהלם ממה שקרה"

"הבחנתי בו יורד מדירתה כשהוא אוחז בידיו דבר מה עטוף בסדין, ויוצא אל הרחוב". כך סיפרה לחוקרי המשטרה אחת מהדיירות בבניין בו התגוררו ביאטריס רודוב ובתה דניס, אשר על פי החשד נרצחו בידי אלי פחימה. "לא תיארתי כי מדובר במשהו חשוד", היא הוסיפה. שכנה אחרת סיפרה כי בימים שקדמו לרצח, שמעה "ויכוחים קולניים בין פחימה לביאטריס".

ביום ראשון האחרון הבחין מנהלה של ביאטריס רודוב, כי היא נעדרת ממקום עבודתה בפתח תקווה מזה מספר ימים, ודיווח על כך למשטרה. המנהל סיפר היום (חמישי) לוואלה! חדשות כי ביאטריס הייתה אישה "חביבה טובה ושקטה שלא דיברה טוב עברית. אני עדיין בהלם ממה שקרה לה".

בעקבות הדיווח של המנהל, מיהרו חוקרי המשטרה להגיע לביתה של ביאטריס ברחוב סוקולוב ברמת גן והתחילו לגבות עדויות מהשכנים. במקביל, הבחינו החוקרים כי רכבה של ביאטריס איננו במקום החנייה הרגיל. השוטרים חשדו כי החשוד ברצח לקח את מכשיר הפלאפון של ביאטריס ומייד בוצעו איכונים סלולריים, אשר הובילו את חוקרי המשטרה לרכב בו נהג פחימה בעת שנעצר.

מעדויות שנגבו משכניה לבניין של ביאטריס, עולה כי ביום הרצח ראתה אחת השכנות את פחימה בבניין, אותו הכירה כבן זוגה. השכנה סיפרה כי באותו יום ראתה את פחימה כשהוא מעיר לגנן על שהוא מרעיש, מחלון דירתה של ביאטריס.

הדיירת שמעה את הדין והדברים שהתנהלו בין פחימה לגנן, והשיבה לפחימה כי היא זו שהורתה לגנן לגזום את הצמחייה מאחר והיא חברה בוועד הבית. "אז הכניס פחימה את ראשו חזרה לדירה ונעלם", סיפרה.

על פי החשד, פחימה רצח את בת זוגו בת ה-61, ואת בתה מנישואים קודמים, בת 35, ביתר את גופותיהן, ניסה להצית אחת מהגופות בפח אשפה ברמת גן, ואת האחרת השליך למימי נחל אלכסנדר. ככל הנראה, הוא העריך כי איש לא יבחין בחסרונן של הנשים, משום ששתיהן עלו מרומניה לבדן ואין להן קרובי משפחה בישראל. במשטרה חושדים כי פחימה רצח את בת זוגו משום שרצה לרשת את דירתה ברמת גן, אותה קנתה לפני כשנה. הוא מכחיש את כל החשדות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully