וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח: "השתגעתי בעקבות פיגוע"

איילה חננאל

20.8.2009 / 17:29

לטענת אלי פחימה, החשוד ברצח בת זוגו ובתה ובביתור גופותיהן, הוא איבד את שפיותו בעקבות פיגוע ב-1974 בנהריה, בו נהרגו אחותו ו-3 ילדיה, אותם סייע לחלץ. משפחת האחות: "הוא לא נכח בפיגוע"

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: נעם כהן, ניר לנדאו, משטרת ישראל. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

אלי פחימה, תושב בת ים בן 59, שנעצר לפני ארבעה ימים בחשד לרצח ביאטריס רודוב, בת זוגו, ובתה, דניס רודוב, שגופותיהן המבותרות נמצאו לפני כשבועיים, טוען כי איבד את שפיותו בעקבות פיגוע באפריל 1974 בנהריה, במהלכו נהרגה אחותו ושלושת ילדיה. לטענתו, הוא עזר לחלץ את גופותיהם של אחייניו מבית המשפחה בה אירע הפיגוע. "מאז התחיל אצלי השיגעון", אמר פחימה.

עם זאת, משפחת האחות הגישה היום בקשה לבית המשפט לאסור את פרסום שמה במסגרת התרת הצו בפרשה, ואף מסרה באמצעות עורך הדין המייצג אותה, אלון דוד, כי פחימה כלל לא נכח בפיגוע ולא סייע בפינוי וכי "הוא כבר שנים מריץ את השקרים הללו ברחבי הארץ בטענה שאירוע זה גרם לו להפרעה נפשית".

לאחר שנעצר והובא לדיון בהארכת מעצרו, שמר פחימה על חיוכו והמשיך להכחיש את הטענות. עורך דינו, עו"ד אורן שפקמן, טען בבית המשפט כי "מדובר בגרוש, אב לארבעה ילדים, העובד כמסגר ומקיים אורח חיים נורמטיבי לגמרי". עו"ד שפקמן אמר כי אמנם לחשוד היה קשר רומנטי עם הנרצחת והיה מתארח בביתה, אך הוא כופר בכל ההאשמות נגדו.

על פי החשד, פחימה רצח את בת זוגו בת ה-61, ואת בתה מנישואים קודמים, בת 35, ביתר את גופותיהן, ניסה להצית אחת מהגופות בפח אשפה ברמת גן, ואת האחרת השליך למימי נחל אלכסנדר. ככל הנראה, הוא העריך כי איש לא יבחין בחסרונן של הנשים, משום ששתיהן עלו מרומניה לבדן ואין להן קרובי משפחה בישראל. במשטרה חושדים כי פחימה רצח את בת זוגו משום שרצה לרשת את דירתה ברמת גן, אותה קנתה לפני כשנה. הוא מכחיש את כל החשדות נגדו.

מפרטים שהציגה המשטרה בדיונים בבית המשפט עולה, כי החשוד עבד כמסגר במקצועו וכי הוא ביתר את הגופות באמצעות מסור. המשטרה חושדת שמעשי הרצח עצמם בוצעו בדירתה של רודוב ברחוב סוקולוב ברמת גן. הגופות נמצאו כשהן מפורקות לגמרי, ערופות ראש וחסרות איברים שונים.

עוד התברר כי פחימה, המחזיק בדירה משלו ברמת גן, חי עם בת זוג נוספת בבת ים. שכנים בבניין בו היא מתגוררת מספרים כי הם מכירים את פחימה לפחות 15 שנים. ככל הנראה, היא והנרצחת הן לא הנשים היחידות איתן ניהל פחימה מערכות יחסים במקביל.

היכה את אשתו ועזב את קריית שמונה

פחימה הוא במקור מקריית שמונה, שם היה נשוי והביא לעולם ארבעה ילדים. תושבי קריית שמונה מספרים כי פחימה נכח בפיגוע בשנת 1974 ועזר לחלץ משם את הפצועים וההרוגים, ומאז "איבד את הראש והפך לאלים". לטענתם, פחימה החל להכות את אשתו, שלאחר מכן התגרשה ממנו והוא עזב את קריית שמונה.

"הוא לא עשה את מה שמיוחס לו", כך מסרו ילדיו הערב לוואלה! חדשות. "הוא סבא טוב ואדם טוב, שעוזר לכל אדם ואנחנו עומדים מאחוריו. תפסו אותו כי הוא יצא עמה לתקופה, והפכו אותו לשעיר לעזאזל, אך האמת תצא לאור", אמרו. בנוסף עולה כי פחימה מוכר למשטרת קריית שמונה כעבריין רכוש, וכי נעצר מספר פעמים בעבר. בנוסף עולה כי לפני ארבע שנים, נחשד פחימה בתקיפה של בת זוג עמה יצא.

מציאת הגופות המבותרות בפח האשפה ברמת גן, ולאחר מכן בנחל אלכסנדר, העלתה סימני שאלה רבים. באמצעות כלים שונים, הצליחה המשטרה לקבוע כבר עם מציאת הגופה השנייה כי מדובר בקרובות משפחה, וכי אופן הרצח היה דומה. עם זאת, לא ידעו במשטרה מי הן הנשים האלמוניות שכן לא הוגש כל דיווח על נעדרות. היה זה הבוס של ביאטריס רודוב, שהבחין לראשונה בהעדרה ודווח על כך למשטרה ביום ראשון האחרון. במשטרה מיהרו להגיע אל ביתה של רודוב ברמת גן, שם גילו כי רכבה אינו נמצא במקומו. איכון הטלפון הסלולרי של הנרצחת הוביל למכוניתה, בה נהג כאמור החשוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully