וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה מוות נוסף משפעת החזירים

אישה כבת 64 מתה בביה"ח סורוקה מהשפעת הקטלנית. גם במקרה הזה, כמו בחלק מהמקרים הקודמים, סבלה האישה גם ממחלות אחרות. מתחילת השבוע דווח על ארבעה מקרי מוות

אישה כבת 64 מתה בבית החולים סורוקה במהלך הלילה (רביעי) משפעת החזירים. ממשרד הבריאות נמסר כי על אף שהאישה סבלה ממחלות אחרות, אין לשלול את האפשרות כי מתה מנגיף השפעת.

זהו המקרה הרביעי השבוע של מוות מהמחלה. אתמול לפנות בוקר אישה בת 62 מירושלים מתה מהמחלה בבית החולים הדסה עין כרם. מוקדם יותר השבוע דווח על שני מקרים נוספים של מוות כתוצאה מהמחלה. גבר בן 76, חולה לב שאובחן כלוקה בשפעת, מת בבית החולים השרון בפתח תקווה.

זמן קצר לאחר מכן, מת בבית החולים בילינסון גם גבר בן 67, לאחר שאושפז שם כשהוא סובל מדלקת ריאות. ממשרד הבריאות נמסר כי אף שאין ודאות, לא ניתן לשלול קשר לשפעת, ולכן הוחלט למנות את השניים כמקרי תמותה נוספים משפעת החזירים.

ראש צוות טיפול מגפות המייעץ למשרד הבריאות ומנהל מחלקת הילדים בבית החולים הדסה עין כרם, פרופ' דני אנגלהרט, אמר שלשום לוואלה! חדשות כי לקראת החורף עוקב משרד הבריאות אחר הנעשה באוסטרליה. לדבריו, "גילינו שעונת החורף באוסטרליה, אינה קשה יותר מאשר בכל שנה, למרות ההתמודדות עם שפעת החזירים. אנחנו נערכים לכך שתהיה תחלואה רבה, ואין לנו הערכה לגבי מספר החולים שיאושפזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully