וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח הנתיחה קבע: קרפ הוכה למוות

איילה חננאל

17.8.2009 / 21:06

לחוף תל ברוך הובל הערב אחד החשודים במעשה הלינץ' בליאונרד אריק קרפ, החשוד הציג בפני השוטרים את השתלשלות האירועים שהביאה למותו של קרפ. מדו"ח הנתיחה עולה כי כאשר הושלך קרפ לים הוא כבר היה ללא רוח חיים

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

אחד הצעירים החשודים במעשה הלינץ' בסוף השבוע בחוף תל ברוך ביצע הערב (שני) שחזור של מעשה הלינץ' בו נרצח אריק ליאונרד קרפ.

אחד מהחשודים המרכזיים ברצח קרפ, הובל כשהוא אזוק בידיו וברגליו אל שלושת הספסלים בלב הטיילת, אשר מאז ליל הרצח בסוף השבוע עומדים שם כאנדרטה - עטופים בסרטי המשטרה שסימנו את זירת הרצח. חלק מהחשודים אומנם קושרים עצמם לאירוע התקיפה של קרפ, אך מכחישים כי הטביעו את גופתו. מתוצאות נתיחת הגופה שנערכה במכון לרפואה משפטית, עולה כי הוא מת כתוצאה מהמכות שספג וכאשר הוכנס לים היה כבר ללא רוח חיים.

את השחזור הערב ערך ראש צוות החקירה, רב פרד רובי קיים ואילו קצין הבילוש של מרחב ירקון, רפ"ק אריה ביבי, נשכב על הרצפה ודימה את קרפ, בעוד החשוד ברצח משחזר כיצד הוא וחבריו בעטו והיכו בו למוות. החשוד שיחזר כיצד המשיך להכות בו באגרופים ובבעיטות גם כאשר היה כבר מחוסר הכרה על הרצפה, לאחר מכן הדגים החשוד לשוטרים את נתיב הבריחה לכיוון חניית החוף לאחר מעשה התקיפה.

מחקירת מעשה הלינץ' עולה שהמשפחה יצאה להליכה לילית לאורך טיילת חוף תל ברוך. כשהגיעו לאמצע הטיילת, סמוך למעגן תחנת הכח רידינג, התיישבו על ספסל במקום. סמוך להם ישבו שבעה צעירים שהיו ככל הנראה שרויים בגילופין. על פי החשד, החבורה החלה להתנכל למשפחה על רקע מה שהוגדר על ידי סגן מפקד מרחב ירקון ניצב דוד גז כ"בריונות לשמה". הדין והדברים בין התוקפים למשפחה החל כאשר התוקפים העירו הערה בנוגע לבתו של הנרצח, והוא השיב להם. אז תקפו החשודים את הנרצח ואת המשפחה.

הצעירים חשודים שהחלו לתקוף את בני המשפחה ולהכותם ללא כל סיבה או התגרות מצדם. ידה של האם נשברה כתוצאה מהמכות ובתה נחבלה, והשתיים החלו להימלט בעוד שאב המשפחה מנסה להגן עליהם משבעת התוקפים. כשהשתיים הגיעו לכניסה לחניון החוף, הן הזעיקו את כוחות המשטרה למקום והוליכו אותם לזירת הארוע, אך האב לא היה במקום. גופתו אותרה, כאמור, מאוחר יותר במי מעגן תחנת הכוח רידינג, לא רחוק ממקום התקיפה.

קרפ הובא אמש למנוחות בבית העלמין בפתח תקווה. בתו הילה ספדה לו ואמרה שהיה איש של שלום, שנמנע מסכסוכים ושנא ריב. "אנחנו יודעות שעבדת כל החיים בשביל שתינו, ולא חשבת לרגע על עצמך", אמרה הילה בשמה ובשם אחותה. "הלוואי שאלה שעשו את המעשה הזה יבינו שטעו, יתחרטו וישלמו את המחיר. אנחנו אוהבות אותך ונזכור אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully