וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנאשם תפס את איבר מינו של הילד בצבת"

רמי שני

17.8.2009 / 15:48

מכתב אישום נגד תושב קרית מלאכי, עולה כי הנאשם אנס והתעלל בצורה מחרידה בילדיה של בת זוגו. הנאשם שבר מקל מטאטא על גב ילד ונעץ מזלג בבטנה של אחת הילדות

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד תושב קרית מלאכי בן 36, שנאשם בשורה של מעשי אונס והתעללות מחרידים. על פי כתב האישום, הנאשם נהג להתעלל בילדיה של בת זוגו מזה תשע שנים, לאנוס את בתה ולהכות את ילדיה.

מהתיאורים הקשים בכתב האישום, עולה כי החשוד נהג להתעלל באחד הילדים בצורה מחרידה, "הוא הוריד את מכנסיו ותחתוניו ובאמצעות צבת (פ??ל?אי?ר), תפס את איבר מינו של הקטין ולחץ אותו. לאחר מכן, תפס בצבת גם את אצבעות ידיו של הקטין ולחץ אותן".

עוד נכתב בכתב האישום כי הנאשם נעץ מזלג בבטנה של אחת הילדות והיכה אותה בעוצמה רבה. במקרה אחר, כעס על בנה של בת זוגו כאשר עישן נרגילה, והיכה אותו באמצעות מקל מטאטא עד שזה נשבר מעצמת המכות. בפעם אחרת, זרק על אחד הבנים טלוויזיה.

ההתעללות המזעזעת התגלתה לאחר ששוטר קהילתי קיבל דיווח על זוג ילדים שישנים במקלט. כאשר הגיע לבדוק זאת, פגש בבני 17 ו-16, שתחילה הכחישו שדבר מה אינו כשורה. למחרת התקשר בן ה-17 וסיפר לשוטר את אשר אירע בביתו, ויחד פגשו בשתי אחיותיהם שסיפרו תיאורים דומים.

האם חשודה שידעה על ההתעללות

על פי כתב האישום, במהלך תשע השנים בהן גר הנאשם עם בת הזוג, הוא ביצע מספר רב של מעשי התעללות, אונס ועבירות מין בנסיבות מחמירות. המשטרה ביקשה להשאיר אותו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

המשטרה חוקרת בשלב זה את מעורבותה של האם בתקריות. במשטרה טוענים שככל הנראה, ידעה האם על המתרחש ובשלב מסוים אף ניסתה למנוע חלק מהמעשים באמצעות מנעולים בחדר הילדות, אך לא הצליחה למנוע מבן זוגה לבצע את מעשים אחרים.

לדברי פקד רונן עמרם, קצין חקירות במשטרת קרית מלאכי, "למרות שהחשוד מכחיש את ההאשמות נגדו, אספנו עדויות וראיות רבות כדי להוכיח את החשדות הכבדים". החשוד עצמו הודה כי תקף "באופן קל" את הילדים, אך לדבריו עשה זאת על מנת לחנך אותם ולא לגרום להם נזקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully