וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בביצוע סדרת מעשי אונס בחיפה

קובי מנדל

16.8.2009 / 11:50

תושב חיפה חשוד בביצוע שלושה מעשי אונס, מעשה סדום וניסיון אונס בנשים ברחוב בר גיורא בעיר, במהלך השנתיים האחרונות. היום יובא החשוד להארכת מעצר

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

ויקטור וסילייב, תושב חיפה בן 39 נעצר בחשד שביצע סדרת מעשי אונס בשנתיים האחרונות בנשים המתגוררות בגפן ברחוב בר גיורא שבשכונת הדר עליון בעיר. הפרשה הותרה היום (ראשון)לפרסום לבקשת המשטרה. חוקרי תחנת חיפה מייחסים לחשוד שלושה מעשי אונס, מעשה סדום וניסיון אונס.

פריצת הדרך שהובילה למעצרו אירעה ביום שני האחרון, לאחר שהחשוד נכנס לדירתה של תושבת הרחוב בת 57 שדלתה לא היתה נעולה. האישה הכירה את החשוד לאחר שאנס אותה פעמיים בעבר וחייגה מהטלפון הסלולרי שברשותה למשטרה. וסילייב נמלט מהמקום. כוחות משטרה פתחו בסריקות באזור והוא נלכד על ידי שוטר ומתנדב אק"מ.

נלכד בעזרת עדויות די אן איי

שרשרת מעשיו של החשוד החלה באוגוסט 2007 כאשר נכנס לדירה של אישה בשנות ה-30 לחייה ברחוב, החל לנשקה ואנס אותה תוך שאיים עליה בסכין. עשרה חודשים לאחר מכן נכנס וסילייב על פי החשד לדירתה של אישה אחרת באותו רחוב ש השאירה את דלתה פתוחה כאשר איבר מינו מחוץ למכנסיו. הבחורה פרצה בצעקות והוא נמלט. בחודש מרץ האחרון הגיח לעבר תושבת הרחוב אונן מולה ונמלט. האישה לא הזעיקה את המשטרה. יומיים אחר כך אנס אותה וסילייב בדירתה. המקרה החמישי אירע ברחוב סמוך הוא הפתיע אישה בת 29 בדירתה וביצע בה מעשי סדום, גנב כסף ונמלט.

במהלך החקירה הגיעו החוקרים למסקנה כי מדובר באותו חשוד על סמך די.אן.איי שנמצא בזירות הפשע. בחודש מאי האחרון אף נמצאה טביעת אצבע של החשוד ולאחר מספר שבועות הופק די אנ איי נוסף. בחודש יוני האחרון הסתייעה המשטרה במומחית לציור פרופיל והוכן קלסתרון של החשוד. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה בשל החשש כי הפרסום עלול לגרום לחשוד להיעלם ולפעול באזור אחר. הרחוב היה נתון לתצפיות וכמה גברים נבדקו אך לא נעצר החשוד האמיתי. מהמשטרה נמסר כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, נשוי ובעל משפחה המודה בחלק מן המיוחס לו. היום הובא וסילייב לבית משפט השלום בחיפה שם הוארך מעצרו בשישה ימים. כמו כן ביקשה המשטרה להותיר על כנו את צו איסור פרסום תמונתו וזאת לצורך ביצוע מסדרי זיהוי.

מפקדת תחנת חיפה נצ"מ אהובה תומר מסרה לוואלה! חדשות שכל הנשים הנאנסות חוץ מהאישה האחרונה עקרו מדירותיהן מאז המעשים. אחת מצעירות אף עזבה את הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully