וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופה מבותרת נמצאה בנחל אלכסנדר בשרון

איילה חננאל

14.8.2009 / 13:00

לאחר שאמש נמצאה רגל כרותה בנחל אלכסנדר, נמצאו היום במהלך החיפושים חלקי גופה נוספים. צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה

בחיפושים שנערכו היום (שישי) לאורך נחל אלכסנדר בשרון, נמצאו חלקי גופה. זאת בהמשך למציאת כף רגל אתמול בנחל. כוחות זק"א והמשטרה מנסים להגיע לזיהוי הגופה. מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן הגיע אף הוא לאתר החיפושים.

"בשעה שש בבוקר הגיעו יחידת הצוללים ויחידת ספיר של זק"א למקום, התחלנו בסריקות ואיתרנו לאחר כשעה רגל אדם כרותה" סיפר היום חיים אוטומוזגין מיחידת הצוללנים של זק"א לוואלה! חדשות, "לאחר שעה נוספת אחד השוטרים הבחין בחפץ בתוך המים, הצוללים שנכנסו למים גילו שמדובר בגופה מבותרת ומשו אותה מהמים". במשטרה יקיימו הערכת מצב לגבי המשך החיפושים במקום.

"בלילה שבין שני לשלישי נתגלתה גופת אדם בתוך פח אשפה ברמת גן קטועת איברים", אמר מפקד מחוז תל אביב, ניצב שחר איילון, בתדריך שהעביר לפני זמן מה בזירת האירוע. "אתמול התגלתה רגל בנחל אלכסנדר. חשבנו שהאיבר קשור לאירוע ברמת גן, ולכן היום בוצעו סריקות מקיפות של צוללנים וכוחות של משטרת תל אביב ומשטרת נתניה, ובמהלך הסריקות התגלו חלקים נוספים מאיברי הגוף וכן התגלתה גופה נוספת", אמר איילון.

"כרגע אנחנו לא קושרים ולא יכולים להסיק מסקנה האם יש קשר בין שני המקרים. שני צוותי חקירה חוקרים את הפרשות במשותף, והם יעבדו ביחד כדי לקדם את החקירה הזאת", איילון קרא בנוסף לציבור לדווח על כל נעדר. על פרטי הפרשה הוטל צו איסור פרסום.

האם יש קשר בין המקרים?

אתמול נמצא איבר שנראה כרגל אדם כרותה במימי נחל אלכסנדר. מטיילים שהיו במקום הם שאיתרו את הרגל והזעיקו את כוחות המשטרה. מפקד תחנת נתניה, סנ"צ עמיחי אשד, שעמד בראש החיפושים, סיפר אתמול כי "אנחנו בודקים את הקשר בין האיבר הזה לאירועים אחרים. האיבר הועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם יבוצעו בדיקות ד.נ.א". בעקבות מציאת האיבר האזור נסגר, ולמקום הוזעקו צוות זיהוי פלילי ופתולוג. כוחות המשטרה ערכו סריקות במקום בניסיון לאתר איברי אדם נוספים, שהתגלו כאמור היום.

ביום רביעי בלילה נמצאה גופת אישה מבותרת בתוך פח אשפה שהועלה באש ברחוב העמל ברמת גן. שוטרי משטרת מחוז תל אביב הוזעקו למקום השריפה, וגילו את הגופה המבותרת בתוך הפח. צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה. תושבי המקום שהבחינו בפח האשפה הבוער הזעיקו סיירי משטרה ומכבי אש למקום על מנת לכבות את השריפה. מכבי האש הגיעו למקום וכשהחלו לכבות את האש, הבחינו בפח במה שנראה כגופת אדם. הם הזעיקו מיידית כוחות זיהוי פלילי של המשטרה למקום. מבדיקות שביצע צוות הזיהוי הפלילי עלה כי אכן מדובר בגופת אדם.

עדכון ראשון: 11:16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully