וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גם אקדח נגנב מהקצין הבכיר בצה"ל

איילה חננאל ויהושע בריינר

14.8.2009 / 8:00

חקירת חייל צה"ל שחשוד בתקיפת חייל ובגניבת נשקו האישי, העלתה כי החשוד גנב מלשכת הקצין גם אקדח עתיק שהוענק לו במתנה וכן השתמש בכרטיס האשראי של הקצין

במחלק התשאול של מרחב ירקון של המשטרה חושדים כי חייל צה"ל שנעצר לפני מספר ימים בחשד שהעביר לעבריינים את מספר כרטיס האשראי של קצין בכיר מאוד, גנב ממנו גם אקדח שניתן לו במתנה. אמש (חמישי) הותר לפרסום כי החייל שנעצר בחשד שתקף חייל בבסיס הקריה בתל אביב לפני מספר שבועות וגנב את נשקו, השתמש במספר כרטיס האשראי של הקצין הבכיר לצורך רכישות שונות. כמו כן נעצר בפרשה גם אחיו בן ה-17 של החייל, שחשוד כי שיתף עמו פעולה במכירת כלי נשק לתושבי קלנסואה, שנעצרו אף הם.

כעת מתברר כי בחקירה שבוצעה במרחב ירקון של המשטרה, הועלתה האפשרות כי החייל שנעצר בחשד לתקיפת החייל שמשרת עמו ובשימוש בכרטיס האשראי של הקצין הבכיר, גנב שבוע לפני תקיפת החייל ממשרדו של הקצין גם אקדח עתיק שניתן לקצין כשי, אותו מכר ככל הנראה לגורמים עוינים. רב פקד רובי קיים, שפיקד על החקירה סיפר לוואלה! חדשות כי "אנו חוקרים לאילו מטרות נקנו ונמכרו כלי הנשק ובין היתר נבדק החשד כי הם נמכרו לגורמים פליליים, אולם קיים חשש כי הנשק הועבר למטרות שימוש לפעולות חבלניות".

קיים התייחס גם לאירוע החמור שבמסגרתו נגנב רובה מחייל המשרת עם החשוד בקריה: "בעקבות המקרה החמור ובעל התעוזה הרבה, פתחנו בחקירה מורכבת ביותר. החייל שנשקו נגנב, הותקף בצורה קשה ועד היום לא זוכר דבר מהאירוע. בזירת האירוע מצאנו תליון שעליו היו מספר סימנים מזהים, אך לא נמצאו עליו טביעות אצבע או די.אן.איי, כך שנותרנו עם אלפי שמות של חשודים פוטנציאליים. במהלך החקירה התחזקה ההערכה בהקשר של אחד החשודים, מפני שהתברר כי הוא חייל המשרת בבסיס של החייל שהותקף. בנוסף לכך התברר כי החייל הזה כבר חשוד במצ"ח בגניבת רובה נוסף מאותו בסיס".

עוד סיפר רב פקד קיים "גילינו שלחייל החשוד היה שותף, אחיו בן ה-17, שסייע לו על פי החשד במקרי השוד. השניים הודו במהלך חקירתם כי תקפו את החייל ושדדו ממנו את הרובה האישי ואף שחזרו את המקרה. הם גם סיפרו כי מכרו את הנשק הזה לערבי ישראלי מקלנסואה תמורת עשרת אלפים שקלים. רוכש הנשק נעצר, הודה כי רכש את הנשק מהחייל ומאחיו, אך טען כי מכר את הרובה לערבי-ישראלי אחר, אף הוא תושב קלנסואה. החייל ואחיו הודו בחקירה כי הם אלה שגנבו רובה M-16 שנגנב בחודש אפריל האחרון מאותו בסיס. הרובה נמצא בסופו של דבר באום אל פאחם, לאחר שבוצע בו ירי במהלך חתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully