וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יוחמרו תנאי מעצרה של האם המרעיבה?

בית המשפט העליון קיבל את ערעור הפרקליטות על תנאי המעצר של האם החשודה בהרעבת בנה. לאחר הגשת תסקיר מחודש תחליט הפרקליטות האם לבקש החמרה בתנאיה

ערעור הפרקליטות בפרשת "האמא המרעיבה" התקבל היום (רביעי). בית המשפט העליון הורה לשירות המבחן להכין באופן מיידי תסקיר מעצר. לאור מסקנות התסקיר תחליט הפרקליטות האם לבקש מבית המשפט החמרה בתנאי מעצרה של האם. בדיון בבית המשפט אמרה שופטת העליון עדנה ארבל כי "לא ניתן להתעלם מכך שנעשו מעשים, גם אם לא על-ידי הנאשמת עצמה, שמטרתם לסכל את החקירה ולפגוע בהליך".

ביום שישי האחרון החליט בית המשפט המחוזי בירושלים להשאיר על כנו את מעצר הבית של האם הנאשמת בהרעבת בנה. זאת, חרף התנגדות הפרקליטות. האם תישאר במעצר בית עד הדיון הבא בנושא, בעוד כשבועיים. הפרקליטות הגישה ערעור על החלטה זו. לטענת הפרקליטות, "תנאי המעצר של האם מעמידים את ילדיה בסיכון רב".

עוד נכתב בבקשת הערעור כי "ביהמ"ש טעה נוכח מסוכנותה הרבה של האם. גם עיון ראשוני בחומר הראיות מצביע על מסוכנותה הרבה של האם לילדיה. ישנן אינדיקציות לכך שהאם פגעה גם בילדיה האחרים. המשטרה מבקשת להמשיך ולחקור, כאשר המשפחה מונעת את המשך חקירתם של הילדים".

ביום שלישי שעבר הוגש כתב אישום נגד האם בגין "התעללות בחסר ישע". כתב האישום החמור חושף מסכת ארוכה של התעללות מצד האם בבנה וניסיונות חוזרים ונשנים להונות את אנשי הצוות הרפואי. מכתב האישום עולה כי במהלך התקופה שבין פברואר 2008 ליולי 2009 נהגה הנאשמת להתלונן בפני אנשי הצוות הרפואי שטיפלו בבנה בבתי החולים הדסה הר הצופים והדסה עין כרם כי הוא סובל מהתופעות שלהלן: חום גבוה, קשיי עיכול, הקאות, כאבי בטן ופגיעות בעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully